CEKODOK PISANG

ASSALAMUALAIKUM wbt

MALAM tadi merajinkan diri buat cekodok pisang bagi memenuhi permintaan hubby tercinta. Pisang berangan banyak juga sebenarnya ambil dari rumah ibu. Asyik-asyik ngappppp ke mulut, sampai encik hubby buat muka kecewa... huk2. Berapa kali dah dia tanya, tak buat cekodok ke? tak buat cekodok ke? ... ermmm... dan akhirnya.. dengan tujuh biji pisang yang tinggal.. dapatlah cekodok2 yang menawan ni.. hehe.

4 comments:

  1. salam kak, mas pun selalu buat cokodok..anak2 suka

    ReplyDelete
  2. kite panggil jempot2 pisang..
    mmg x jemu kalo makan;)
    mmg sedapkan ..

    ReplyDelete
  3. salam sari..akak kalau nak buat cekodok pisang kena cepat2..kalau tidak..habis juga dimakan anak2..

    ReplyDelete
  4. Mas, suka gak.. tapi penatlah berdiri mengadap kuali.. hehe

    Mummyseri, itulah.. kita selalu kalau jemput2 tu untuk cucur, kalau pisang, cekodok je..

    Kak Erna, yang ni bukan anak yang makan, maknya yang melebih.. hehe

    ReplyDelete

Tak nak komen ? .
Urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :) ..