MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Thursday, October 21, 2010

SAMBAL SARDIN

ASSALAMUALAIKUM wbt

RASA lapar.... owhhhhhhhhh.. dah tengahari rupanya. Masak apa tu? Masak sardin pun sedap jugak ni, alamat dua tiga pingganlah menambah nasi ni karang. Lauk lain takde pun takpe. Kalau ada sambal sardin pun dah cukup berselera. Jemput makan... Bismillah..


3 comments:

  1. kak yus...walaupun simple, tetap memikat hati...mas suka sambal sardinn..sedapnya..

    ReplyDelete
  2. sardin pun bolehh.. yang penting mengenyangkan perut..



    Entri terbaru saya :Akses Terhad Internet Waktu Pejabat

    ReplyDelete
  3. salam ziarah Sari

    ishhh sambal sardin cam gini lah sodap..kaler dia merah menyala..makan bertambah ni kalo nasik panas2 & ari ujan.. :)

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

RETREAT DI MERSING - HARI KEDUA

Assalamualaikum... WALAUPUN Sk jangkakan yang SK mungkin tidak tidur semalaman seperti yang Sk alami semasa mengikuti Kursus Induks...