MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Tuesday, December 28, 2010

JAWAB JER...

ASSALAMUALAIKUM wbt

SESUNGGUHNYA saya amatlah menghargai kunjungan blogger-blogger yang sudi singgah ke sini. Dan baru-baru ini saya menerima kunjungan blogger mahamahu yang meminta agar menjawab soalan servay di blognya. Okeylah, saya letakkan jawapannya sahaja di sini ya, siapa nak kertas soalan bolehlah tengok di sini. Harap anda berpuashati ya.

1. (a) Nokia

2. (c) Dell (saya guna PC)

3. (a) Nikon

4. (a) Streamix

5. Tiada Jawapan

6. (c) McD

7. (c) Giant

8. (d) SinarFM

9. (c) TV3

10. Tiada Jawapan

11. (q) Novel

2 comments:

  1. salam tahun baru sari....harap sari sihat2 sekeluarga...aduhai.tahun baru menjelang sudah..tugasan akak tak selesai lagi..tak pe2..lambat2 pun tetap ku ingat juga ingatan dari sari tu..(almaklum umur dah senja nih..)apapun ..tunggu ya sari sayanggggg.tetap kutunai juga..insyaallah..

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

SAMBAL TEMPOYAK

Assalamualaikum... Nahhhh.. Sambal Tempoyak. Lepas ni tak perlu susah2 lagi nak menumbuk sambal. Sukacita dimaklumkan, tempah...