MEE KOLOK HUTAN BANDAR JOHOR BAHRU - Alam Sari Di Tanah Jauhar

MEE KOLOK HUTAN BANDAR JOHOR BAHRU

ASSALAMUALAIKUM...
 
 
LAMA gila meroyan nak makan Mee Kolok ni.
Satu-satunya mee kolok yang paling sedap Sk pernah jumpa ialah
di Atira Eatery, Hutan Bandar Johor Bahru
malah di tekak Sk, mee kolok di sini lebih sedap dari Mee Kolok di Sarawak.
Ops! Sarawakian janganlah marah ya..
Sebenarnya pemilik gerai Mee Kolok ini sendiri berasal dari Sarawak.
 Itulah pasal sedapppppppppp dan asli.
Menurut pemilik gerai Mee Kolok ini,
kebanyakan mee kolok di Sarawak sudah hilang aslinya
kerana terlalu banyak tokoh tambah.
Tengok Mee Kolok ni simple sahajakan
 tapi kalau makan memang tak menoleh kanan-kiri tau.
Eiiii, tengok gambar dah kecur balikkk, hehehehe.

4 comments:

  1. laa...kat hutan bandar pun ada mee kolok rupanya?

    kene la pegi!!!

    ReplyDelete
  2. Hutan bandar jb kat ne sari? Mana la tau kot kak ke jb. Bole try cari he3...

    ReplyDelete
  3. akak pernah makan sekali jer mee kolok ni masa gi restoran penyanyi deja moss..nk beli kek lapis sarawak sambil layan mee kolok..mmg sedapp!

    ReplyDelete
  4. tq for sharing...teringin benar nak rasa mee kolok ni...

    ReplyDelete

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini. Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri.
Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com
Terima kasih