MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Monday, April 28, 2014

MEE KOLOK HUTAN BANDAR JOHOR BAHRU

ASSALAMUALAIKUM...
 
 
LAMA gila meroyan nak makan Mee Kolok ni.
Satu-satunya mee kolok yang paling sedap Sk pernah jumpa ialah
di Atira Eatery, Hutan Bandar Johor Bahru
malah di tekak Sk, mee kolok di sini lebih sedap dari Mee Kolok di Sarawak.
Ops! Sarawakian janganlah marah ya..
Sebenarnya pemilik gerai Mee Kolok ini sendiri berasal dari Sarawak.
 Itulah pasal sedapppppppppp dan asli.
Menurut pemilik gerai Mee Kolok ini,
kebanyakan mee kolok di Sarawak sudah hilang aslinya
kerana terlalu banyak tokoh tambah.
Tengok Mee Kolok ni simple sahajakan
 tapi kalau makan memang tak menoleh kanan-kiri tau.
Eiiii, tengok gambar dah kecur balikkk, hehehehe.

4 comments:

  1. laa...kat hutan bandar pun ada mee kolok rupanya?

    kene la pegi!!!

    ReplyDelete
  2. Hutan bandar jb kat ne sari? Mana la tau kot kak ke jb. Bole try cari he3...

    ReplyDelete
  3. akak pernah makan sekali jer mee kolok ni masa gi restoran penyanyi deja moss..nk beli kek lapis sarawak sambil layan mee kolok..mmg sedapp!

    ReplyDelete
  4. tq for sharing...teringin benar nak rasa mee kolok ni...

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

RETREAT DI MERSING - HARI PERTAMA

Assalamualaikum... APABILA diberitahu bahawa Sk akan dihantar mengikuti satu kursus di Mersing terus rasa senak perut  hati jadi li...