MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Wednesday, April 9, 2014

SEHELAI DAUN BERTITISAN EMBUN

ASSALAMUALAIKUM...

SETIAP hari terpesona dengan gambar yang dipostkan Kak Azlina Hashim. Kak Ina, saya suka sangat gambar ni, izinkan saya mengabadikan tembakan ajaib Kak Ina di blog saya ya. Saja tak mintak izin sebab nak 'surprise'kan Kak Ina, hehehehehehe.




4 comments:

  1. Subahanallah.. memang cantik embun dibbibir daun tu Sari.. akak pun terpegun tengok.. pandai betul dia mengambil gambar tu :)

    ReplyDelete
  2. Wah, kalau pakai lens makro mesti super cantik kan... Subhanallah...

    ReplyDelete
  3. cantik...mula2 tgk igt kan daun setawar :)

    ReplyDelete
  4. Maha Suci Allah, sempurna dan indah sekali..

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

KEK OH KEK!

Assalamualaikum... DAH sarapan ke tu? Sk ni dah dua hari berturut-turut sarapan dengan kek yang superrr duperrrr jelita. Meh tayang sikit...