MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Tuesday, May 6, 2014

SELFIE & MONOPOD... APA SYOKNYA???

ASSALAMUALAIKUM...
 
SYOKLAH sebab boleh ambil gambar ramai-ramai tanpa ada yang tertinggal.
Tapi lenguh tangan weiiiii.. hahahaha.















 
hehehehehehehehehe...

6 comments:

  1. Wah!Bestnya bermonopod sekluarga...semua blh join dlm gambarkn..hehe

    ReplyDelete
  2. hehehe bkn main lagi, pic yg last tu x menahan tgk !

    ReplyDelete
  3. Syok-syok tengok gambar sekali keluar mamat obama dgn bff dia pulak. lagi kelakar tetiba ada yg menyelit kat tengah tu.
    Macam-macamlah SK ni:)

    ReplyDelete
  4. kahkahkahh!

    kesian anak pak beraim!!

    ReplyDelete
  5. Dah jadi kegilaan bermonopod sekarang nih...:)

    ReplyDelete
  6. haha punya lah lihat gambar sampai yang last tu..paling kelakar sekali ..

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

RETREAT DI MERSING - HARI PERTAMA

Assalamualaikum... APABILA diberitahu bahawa Sk akan dihantar mengikuti satu kursus di Mersing terus rasa senak perut  hati jadi li...