MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Wednesday, May 14, 2014

MAKAN-MAKAN DI HARI JADI... DELIZIO PIZZA

ASSALAMUALAIKUM...


NAMPAKNYA hari jadi tahun ini tak ada hadiah untuk kitalah.
Alah, heran ke takde hadiah?
Nangis ke?
Merajuk ke?
Langsung tak...
sebab bila tak hari jadi pun selalu dapat macam-macamkan,
 jadi kita redho sajalah
(pujuk hati sendiri)
Ngeh ngeh ngeh :p
 

Tapi dia belanja kita makanlah macam biasa.
Tak hari jadi pun dia belanja apa lagi hari jadi, ye tak?
Oh, ya.. sepatutnya ada dua sesi makan kali ini,
satu western satu seafood.
Sebab Sk berkali-kali cakap Sk tak mahu seafood.. huhu.
Tapi sebab dia suka sangat seafood jadi dia kata malam tu kami akan ke seafood
tapi perut ni macam nak pecah entah mana nak sumbat seafood kan..
jadilah ia siaran tertunda..
ngeeeee.
 

Delizio Pizza ni terletak di Danga Bay berdekatan dengan Tune Hotel, Johor Bahru.
Kalau tengok nama, kita tahulah 'signature' hidangan di sini adalah masakan Itali
 tapi rupanya mereka juga menyediakan hidangan barat seperti steak dan sebagainya.
Disebabkan Sk ni konon-konon macam sedang menjaga diet,
 jadi Sk minta pizza untuk diri sendiri.
Sk makan dua keping sahaja, lagi dua tu Sk bagi ER dan Iman.
 
 
Hawaian Chicken Pizza.. dohnya lembut menawan.
Memang kenyang sampai ke malam dengan dua keping pizza dan
setengah mangkuk sup cendawan tu.
 ER pulak memilih untuk makan Lamb Shoulder.
Iman macam biasa, kesukaannya tentulah Chicken Chop.
Eh, sedap tau rupanya Lamb Chop dan Chicken Chop di sini.
Rasa sosnya tu tak terlalu masin.
Memang sedang-sedang sahaja rasanya tapi sedapppp!!
Serius tau!
Lain kali kalau datang lagi Sk nak makan Ribeye pulak
mesti meletops! 
 

Harga hidangan di sini amatlah berpatutan ya.
Yang penting ia milik bumiputera dan pastinya halal.
Sesiapa yang sukakan makanan western bolehlah datang.
Restoran ini adalah secara terbuka dan tidak berhawa dingin.
Sesuai untuk bersantai seisi keluarga atau bersama kawan-kawan.
Layanan juga cepat dan memuaskan.

 
Delizio Pizza
Lokasi : Danga Bay, Johor Bahru (sederet dengan 7 Spice)
Waktu Perniagaan : Sabtu hingga Khamis 11.00 am - 11.00 pm
Jumaat 3.00 pm - 12.00 am
 
 

3 comments:

  1. Salam Ratna......Nampak sedapnyaaaaa....tapi jauh sgt tempatnya tu....

    ReplyDelete
  2. Salam kak sari.. iman dh sama besar dgn akak dah.. dh lama x makan pizza.

    ReplyDelete
  3. Aii...promote nampak? ada share ke...hahaha... (org atas tu silap blog, si Atie mesti tengah pening2 anak dok asrama)
    melopong la kita kat sini nak makan benda2 mcm tuuuuu....

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

FESKO KPYPJ 2017

Assalamualaikum... Sk ingin mengajak anda yang tinggal berhampiran Kulai atau sekitarnya untuk sama-sama memeriahkan Festival Konvokesy...