TERIMA KASIH!

Seri Kandi Tanah Jauhar
6
ASSALAMUALAIKUM wbt

URMMM... dah baik dah demamnya blogger.com ni ya. Bila baiknya saya pun tak perasan, mesti ramai yang kecewa bila blogger.com mogok sejak Khamis lepas membawa kepada Jumaat ditambah lagi hari Jumaat tu adalah hari lahir saya. Tentu ramai yang kecewa kerana tak dapat nak post entri ucapan hari lahir untuk saya, kan, hik.. hik.. hik. Apa nak buat, manusia hanya mampu merancang tapi Allah swt yang menentukan segala-galanya.

Beratus-ratus ucapan dan doa kesejahteraan yang saya terima dan Alhamdulillah, syukur saya kepada Allah swt kerana meminjamkan saya usia sehingga ke 36 tahun. Alhamdulillah kerana sehingga setakat ini saya dianugerahkan kesihatan yang baik dan masih dibukakan pintu rezeki untuk mengecap nikmat hidup di alam maya ini. Kejutan hari lahir telah saya terima seawal hari Khamis lagi apabila tiba-tiba saja ER pulang ke rumah dan mengajak saya keluar. Saya sebenarnya mengambil cuti rehat pada hari Khamis itu dan memang pelik bila ER muncul tiba-tiba dan mengeluarkan sesuatu dari koceknya.

"Nah, babah bagi pen jer, happy birthday," sambil menghulurkan kotak panjang. Huhuhu, saya memang betul-betul ingat pen. Tak pernah umur ER bagi hadiah hari jadi tau, sebab ER ni sukar dijangka, bila dia rasa nak bagi sesuatu dia akan bagi jer.

"Cepatnya bagi," saya mengambil kotak itu sambil menjeling saspens. ER memberi alasan saya selalu meminjam pennya, sebab itulah dia hadiahkan saya pen. Tiba-tiba saya terpandangkan dua perkataan yang paling best di hujung kad yang tersemat di atas kotak. Just For You, Love U So Much Babah. Perkataan yang paling best tu ejaannya begini tau... P O H K O N G... wallaaaaaaaaaa... seronoknya. Siapa yang tak seronok bila dapat sesuatu yang lip lap lebih-lebih lagi dari encik suamikan, hik.. hik... terima kasih, mwahhhhhhhhhhh!! Hik.. hik... lepas tu ER suruh saya bersiap. ER kata kita pergi makan malam nilah.., kita makan pizza jer.... urmmmmm????



Bersambung..

Post a Comment

6Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. dapat surprise lip lap mmg senyum tak lekang dari bibir..khen..hahahah

    ReplyDelete
  2. Poh Koong tu yang tak tahan kak..hihi

    ReplyDelete
  3. salam winduuu kak Yus...walaupun lambat wish tapi nk gak wish ni....happy belated birthday kak semoga dimurahkan rezeki selalu dan dirahmati Allah selalu...amin.

    ReplyDelete
  4. assalam sari..happy belated birthday..
    memang seronok dapat hadiah dari orang tersayangkan..

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!