MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Monday, October 7, 2013

PERUBAHAN HARGA KULIT TART

ASSALAMUALAIKUM...
 
PENGUMUMAN.. pengumuman..
Sempena dengan kenaikan harga minyak.. hehehe.. alaaa.. rileklaa okey.
SK bukan nak umumkan kenaikan harga tetapi SK nak beritahu bahawa SK akan menurunkan harga kulit tart SK atau disebut crust atau tart shell yang sebelum ini RM18 untuk 50 + 5 pcs. Memandangkan sekarang proses membuat kulit tart ini tidaklah renyah macam dulu-dulu dan SK mampu siapkan 10 keping crust dalam masa tak sampai dua minit, jadi SK berniat untuk menurunkan harga kulit tart atas niat bantu membantu sesama kita. Oh, ya.. SK tak berkira sangat tentang modal mesin manual tart SK tu ya.. sekarang ni yang penting tenaga dan masa dapat dijimatkan.
 
Oh, ya.. SK juga akan membuka jualan bagi semua jenis crust seperti berikut :


Vanilla Crust - RM16/ 50pcs , RM30/ 100pcs
 

Black Forest Crust - RM17/ 50pcs , RM32/ 100pcs
 

Red Velvet Crust - RM18/ 50 pcs , RM34/ 100pcs

Sila beri SK dua hari masa bekerja untuk menyiapkan tempahan anda...
yang dulu didahulukan, yang kemudian, kenalah tunggu ya..
 
Okey, itu harga untuk crust sahaja ya.
Kalau nak yang dah siap dengan fillingnya, harganya macam biasalah seperti berikut :

Blueberry/ Strawberry Cheese Tart - RM16/ 25pcs
 
Black Forest Cheese Tart - RM17/ 25pcs
 
Red Velvet Cheese Tart - RM18/ 25pcs

Sila beri SK tiga hari masa bekerja untuk menyiapkan tempahan anda...
yang dulu didahulukan, yang kemudian, kenalah tunggu ya..

Sila hubungi 012-7799705

 

Untuk yang hendak membeli mesin tart pula, anda bolehlah menghubungi SK melalui email
 
 
Wassalam.

8 comments:

  1. Salam kak SK.. wah bestnyer pro gitu.. akak dah lama erma asyik tgk kat tingkap jek menu n n3-n3 akak.. Alhamdulillah kali n sekali klik jek.. blh masuk dapo akak.. he he he kak mahal ker mesin tart tu?

    ReplyDelete
  2. Saya pun duk jual cheese tart dengan tart shell, jenuh la duk buat sampai pukul 3-4 pagi baru tidoq. Baru tau ada mesin dia noo. Senang kerja ^^

    ReplyDelete
  3. maju setapak lagi..terbaik la kakk...tahniah dapat bibik baru kat dapur..eheee

    ReplyDelete
  4. terbaeikkkkk!! mudah2an rezeki SK melimpah ruah selepas ini di atas keikhlasan mu itu.. insyaAllah...

    ReplyDelete
  5. Sis, nak tnya boleh pos ke penang x shell? atau ad area penang yang jual shell sahaja.

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

FESKO KPYPJ 2017

Assalamualaikum... Sk ingin mengajak anda yang tinggal berhampiran Kulai atau sekitarnya untuk sama-sama memeriahkan Festival Konvokesy...