MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Tuesday, December 7, 2010

LAKSA PULAU

ASSALAMUALAIKUM wbt

SALAM MAAL HIJRAH 1432H.
Hari ini bermulalah perkiraan tahun Islam Hijrah bagi kalendar tahun 1432H. Kami sekeluarga baru dua hari pulang bercuti dari Bumi Mahsuri. Banyak gambar kenangan yang ingin saya bingkaikan di sini tapi untuk permulaan ni nak tayang makanan feberet kami di Pulau Langkawi... tak lain tak bukan.. Laksa Pulau... hehehe.



Laksa Kak Munah... sememangnya sangat sedap. Gerai Kak Munah terletak di luar bangunan Perkampungan Kota Mahsuri..


Nak lagi sedap? Tambahkan otak udang aka petis.... memang nyummy!!



tengok... licinnnnnnnnnnnnnnnnnn..

budak ni sedang menikmati Corn Ice Blended... slurpppppppp!!

ayaq nyiok... lemak tol isinya tu...

ni pulak Laksa Pulau kat belakang bangunan Haji Ismail Group yang banyak jual pinggan mangkuk tu... tak leh celen Laksa Kak Munah laaaaaa..
cucur udang stail utara.. makan dengan kuah kacang
Ini bihun sup.. sesaja nak rasa bihun sup orang Pulau.. hehe..

2 comments:

  1. terliurnya tgk laksa tu... ^__^

    ReplyDelete
  2. Salam kak sari,
    Kedai ni dkt ngan umah saya tp x penah cuba lg laksanya. Biasa dok mkn kat tmpt lain yg dh diketahui sedapnya.

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

FIESTA NANAS 60

Assalamualaikum... DIAM tak diam sudah hampir empat minggu cuti sekolah berlalu, kan. Tengok di laman sosial,  ramai kawan-kawan yang menga...