MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Tuesday, May 24, 2011

TAHNIAH! ER


ASSALAMUALAIKUM wbt

MALAM tadi mungkin malam yang paling menggembirakan buat ER kerana beliau telah dipilih memenangi tempat pertama kategori sukan pada Majlis Anugerah Kewartawanan Johor 2010. Ini merupakan julung-julung kalinya Kerajaan Negeri Johor menganjurkan anugerah ini dan kiranya nama ER telah terlakar sebagai pemenang sulung anugerah ini dan bukan sahaja tempat pertama tetapi pemenang tunggal bagi kategori sukan akhbar Bahasa Melayu. Tidak sia-sialah segala pengorbanan ER bertugas sehingga lewat malam dan terpaksa pula bangun awal pagi kerana segala pengorbanannya kini telah berbaloi. Pengorbanan si isteri ini pulak janganlah dipandang sebelah mata ya, ER.. hehe. ER kata dengan duit yang dimenanginya itu, beliau akan membawa kami jalan-jalan sempena cuti sekolah nanti. Haiiii, tak ada duit tu pun rasanya ER tak pernah lupa membawa Yaya bercuti, jadi bila ada duit lebih merupakan satu bonus bagi kami, Alhamdulillah, syukur padamu Ya Allah. Sebenarnya, pada minggu lepas pun ER ada pulang membawa dua hadiah yang dimenanginya pada Malam Media Bersama TNB. Kiranya bergolek-golek rezeki pakcik ni. Tulah berkat belikan hadiah hari jadi saya di Poh Kong, hahahaha.


Mengimbas kenangan bersama ER ni, beliau jarang sekali pulang daripada setiap majlis yang dihadirinya dengan tangan kosong. Saya masih ingat lagi, pada satu malam, ER pernah bawa balik dua buah TV sekaligus. Sebuah dimenanginya bagi kategori pakaian tema terbaik dan sebuah lagi kategori cabutan bertuah dan seingat saya termasuk yang dua itu, ER pernah dapat dua lagi TV sebelumnya. Kelakar masa tu, setiap bilik ada TV sampai saya boleh bawa satu ke pejabat. Hihi, ramai yang pelik bila tengok dalam bilik pejabat saya ada TV, hehehe. Jangan terkejut, TV jenama 'BeCorp' dalam pejabat saya ini telah berusia lebih 12 tahun dan ianya masih elok lagi. Ialah, walaupun jenama tu entah apa-apa, yang penting percuma tau, hik.. hik. Baiklah, sampai di sini sahaja menceceh, banyak tugasan menanti saya hari ini. Semoga kita semua terus dilapangkan pintu rezeki dan sentiasa beroleh rahmat daripada-Nya, Aamiin.

P/s: Sesiapa yang hendak baca tulisan ER, silalah beli akhbar Harian Metro atau Berita Harian dan belek-beleklah di helaian sukan ya... hehe.

10 comments:

  1. tahniah ER..nak jln2 ke mana mana tau kita jumpa lagi..

    ReplyDelete
  2. tahniah er......
    moga bertambah sukses....

    ReplyDelete
  3. Tahniah buat ER dan isterinya juga...alhamdulillah rezeki tu...semoga happy-happy selalu..:)

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah n tahniah ER...nak bawa fmly jalan2 pi mana lah tu agaknya yer...??

    lia selalu beli H.metro kak...nnti nak pi check lah nak cari nama ER nih.....:D

    ReplyDelete
  5. tahniah ER & KakYus

    hehehe aku dh lama x baca metro, soh ER pos sini leh tak :)

    ReplyDelete
  6. assalam
    tahniah ER..dan tak lupa jugak tahniah buat isteri dia..

    ReplyDelete
  7. terima kasih kepada semuanya, saya amat menghargai kalian

    ReplyDelete
  8. terlmbt wish.. tahniah en ER n sari.. smga rezeki terus melimpah ruah.. amin..

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

FESKO KPYPJ 2017

Assalamualaikum... Sk ingin mengajak anda yang tinggal berhampiran Kulai atau sekitarnya untuk sama-sama memeriahkan Festival Konvokesy...