MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Thursday, August 7, 2014

HEADER BLOG BARU... CUN TAK?

ASSALAMUALAIKUM...

BLOGGER lain dah berapa puluh kali tukar header blog, SK baru ada hati nak tukar. Tak tahulah cantik ke tidak di mata anda. Walaupun Sk ni orang yang kenal kata kreatif tapi bila tak ada gambar yang sesuai susah jugak nak meng'kreativiti'kan diri. Ditambah lagi buta IT.. hihihi.. layan sajalah apa yang ada.. urmmmm..


p/s Sebenarnya banyak benda nak cerita tapi ada banyak benda nak kena selesaikan ni. Kita jumpa lain kali ya.. insyaAllah.

3 comments:

  1. Siap ada crown baru lagi:)
    Kakak hari itu ambil juga gambar crown yg kat Danga Bay tapi tak jelas.
    Ambil lagi yg dekat Skudai pun blur sebab ambil sambil memandu.

    Sempena raya header pun baru:)

    ReplyDelete
  2. wahh..cantekks sehh header baru tu..SHRMZB wat SK ye..muuaahh!

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

BOAT NOODLE @ TEH O AIS 50 SEN

Assalamualaikum... RAJIN pulak nak cepat-cepat update kisah malam tadi padahal bukan main banyak kisah yang belum dikisahkan lagi.  Hurmmm....