MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Tuesday, March 8, 2011

HARI WANITA RUPANYA


ASSALAMUALAIKUM wbt

PAGI-PAGI tadi, bila buka fb (biasalah tu...) sana sini status teman-teman mengucapkan Selamat Hari Wanita. Oh, hari ni hari wanita. Saya yang wanita ni rasa pula macam tak prihatin. Sebenarnya masa yang berganti begitu cepat kadang-kadang membuatkan kita lupa sudah setahun berlalu. Rasanya macam baru bulan lepas sambut hari wanita, tiba-tiba dah muncul kembali Hari Wanita yang rasa-rasanya masih panas lagi. Jadi di kesempatan ini ingin saya mengucapkan Selamat Hari Wanita kepada semua yang bergelar wanita. Wanita ini sebenarnya lebih sesuai dikaitkan seorang perempuan yang telah dewasa dan matang. Jadi kepada adik-adik perempuan yang belum matang, bersedialah untuk bergelar wanita pada masa akan datang.



10 comments:

  1. saya pun buka blog hari ini baru tahu hari ni hari wanita...:)

    Selamat Hari Wanita untuk Sari..:)

    ReplyDelete
  2. hehehe... cepat sungguh masa berlalu, kan Yus..

    ReplyDelete
  3. saye tak tau pun hari ni hari wanita...

    tima kasih ye...kerana mengingati ade hari wanita...

    ReplyDelete
  4. Selamat Hari Wanita juga buat Sari semoga ceria-ceria selalu :)

    ReplyDelete
  5. setiap hari adalah hari wanita hehe...
    pos la kek tu sebiji dua..:)

    ReplyDelete
  6. selamat hari wanita sari~ amacam lau kita isytihar coty ari ni~hee

    ReplyDelete
  7. ha ah lah kak hari ni hari wanita, itupun dapat tau kat sinar fm...hehehe.... selamat hari wanita buat kak yus...

    ReplyDelete
  8. lia pun baru tau hari ni ialah hari wanita.. hehe

    ReplyDelete
  9. Selamat Hari Wanita buat Sari...

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

KEK OH KEK!

Assalamualaikum... DAH sarapan ke tu? Sk ni dah dua hari berturut-turut sarapan dengan kek yang superrr duperrrr jelita. Meh tayang sikit...