MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Friday, April 15, 2011

AWARD MAMA NOR SAFFONE & NIEZA

ASSALAMUALAIKUM wbt

LAMA dah mama hantar award ni tapi tak sempat-sempat nak gantung. Sekarang dah gantung, cantikkan.. saya sukaaaaaaaaaa merah jambu. Mekasih mama.. Mama pandai masak tau, banyak resepi yang best, yang terbaru ni saya tengok mama buat apam polka-dot, urmmm.. comel-comel, cantik dan gebu.. jom gi blog mama di sini...

Yang ni pulak award dari Nieza yang jauh di Finland. Seronoknyakan duduk kat luar negara. Teringin sangat nak pergi tetapi setakat yang dekat-dekat macam Indonesia, Singapura dan Thailand tu okeylah.. hehe. Yang lain semua ongkosnya belum cukup lagi... kui.. kui. Mekasih banyak ya Nieza... Mwahhhhhhhhhhhhh!! Jom pergi jenguk Nieza di sini.

3 comments:

  1. wahh dah gantung dah....makaceh kak yus cayang sudi gantung poskad ni..suka dpt kenal ngan akak...haha nanti nk mai sini kalau nk jimat kos leh naik tikar terbang zam-zam alakazam tu...hehehe..ok gurau jer...mmmhuaaahx2:)

    ReplyDelete
  2. banyak dpt award ye akak.. ^__^

    ReplyDelete
  3. banyak dpt award ni tandanya ramai yg rindu la tuh... ;D

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

26 SYAWAL

Assalamualaikum... ALHAMDULILLAH.. dah hari ke 26 kita meraikan Syawal. Ramai yang mengambil kesempatan mengadakan rumah terbuka da...