MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Tuesday, April 26, 2011

TAG DARI PUAN YANG SANGAT COMEI

ASSALAMUALAIKUM wbt

DAPAT tag ini pada minggu lepas,
konon-kononnya nak jawab pada hari minggu
tapi sibuknya bagai nak rak
sehinggakan saya hampir terlupa.
Aishhh! Merajuklah pulak tuan punya tag...
apalagi.. jawablahhhhhhhhhhhhh!!! Huk2!

ngeh ngeh ngehhhhhhhhhhhh ;; acara suka2 kata Puan XComei

1.Bekas kekasih saya adalah seorang :
Syhhhhhhhhhh!

2.Saya sedang mendengar :
Kawan saya bercakap

3.Mungkin saya patut :
ermmmmm...

4.Saya suka :
masak

5.Sahabat baik saya :
ramai

6.Saya tak faham :
soalan no 3... hehe..

7.Saya kehilangan :
sesuatu..

8.Ramai yg bertanya :
banyak tanyalah dia ni..

9.Makna nama saya :
tak ada makna

10.Cinta itu adalah :
perasaan terindah

11.Saya akan cuba :
menjadi lebih baik

12.Telefon bimbit saya :
cik norkiahs

13.Bila saya terjaga dari tidur :
Alhamdulillah

14.Saya paling meluat apabila :
orang perasan bagus

15.Pesta/party adalah :
makan

16.Haiwan yg paling comel :
hamster

17.Peringkat umur yg paling menyeronokkan bg saya ialah :
21

18.Hari ini :
Selasa

19.Malam ini saya akan :
lipat kain yang dah bertimbun

20.Esok pula saya akan :
hantar anak tuisyen lepas tu merayau-rayau sampai dia habis tuisyen

21.Saya betul2 inginkan :
wang yang banyak

22.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pg ini :
mata bengkak... ngantuk gilak!

23.Siapa yg anda mahu tag :
Mas- Duniaku
Ayu Citarasa Rinduan
Lela Lelord
Tun Telani
Nieza
Mamamya
Mak Et

hik.. hik..

7 comments:

  1. oppssss...ada kerja rumah yerk...
    nanti mas jawab yerk kak..he..he..
    maceh sebab ingat kat mas...muahhhh

    ReplyDelete
  2. waduhhhh....udah lama x kene tag nih.....ok kak..akan diusahakan...tp bg sedikit masa yer.....:D

    ReplyDelete
  3. Sari...hehehe... suka baca ni...jawapan yang sempoi tapi ikhlas...hehehe

    ReplyDelete
  4. orite kak nanti ku buat..baru bgn tido nak wat bekpes lalallaaa

    ReplyDelete
  5. akak, sabar jer lah dgn kena tag ni...hmmm..lately ni bz sokmo..btw tq atas ingatan nanti saya cuba buatkan h/work ni yer....mmmhuahhhx2..:)

    ReplyDelete
  6. hahaha.. lucu laa cara akak jawab. byk nyer solan.. nnti nk tgk kak mas ngan kak nieza jwb camner dulu.. hihi..

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

AKHIRNYA IKEA TEBRAU DIBUKA

Assalamualaikum... YEAY!!  Akhirnya setelah sekian lama menunggu, Ikea Tebrau kini dibuka di Johor Bahru.  Setelah bertahun-tahun beran...