BURGER BAKAR NO 1 LAGI!!

Seri Kandi Tanah Jauhar
10
ASSALAMUALAIKUM...


kongsi tiga beranak..
BURGER BAKAR LAGI???
menang 8 undi.. hihi

SEBENARNYA ini adalah hadiah 'makan percuma' dari Burger Bakar No 1 (BBN1) apabila saya menang peraduan yang dianjurkan BBN1 bermula 7 Jun 2012 sehingga 14 Jun 2012. Sudah rezeki, kebetulan dalam tempoh itu saya membeli BBN1 dan pemilik BBN1 ini yang mencadangkan agar saya terus ke Facebook Page BBN1 di sini. Pada mulanya memanglah tak perasan pun ada peraduan, entah kenapa tetiba terbaca post yang terkebawah sikit tulah baru tahu ada peraduan yang dah nak dekat sangat 'due'nya.. huhu.
sila telengkan kepala... errr.. gambar tu tak 'blur'.. cuba buka mata besar-besar sikit :p
Dan masih ingat gambar ini dalam entry saya sebelum ini? Saya gunakan gambar ini dan mengajak kawan-kawan mengundi dalam satu post di wall saya. Yang kelakar lebih ramai yang 'like' post saya daripada yang undi di page yang sepatutnya. Apapun Alhamdulillah kerana saya terpilih juga antara dua pemenang.. terima kasih banyak kepada yang tolong undi. Nak ajak kongsi tu macam tak dapat, mudah-mudahan rezeki kawan-kawan dalam bentuk yang lain pula, insyaAllah. :-)))

Malam tadi sempat jugalah berbual dengan tauke burger yang masih muda belia ini tapi lupa nak ambil gambar pulak. Menurut Wan, sekarang ini BBN1 masih menghadkan bekalan daging burgernya sebanyak 200 biji sehari dan biasanya semuanya akan habis dalam anggaran jam 1 pagi. Dan baru-baru ini semua 200 biji tu habis sebelum jam 10.30 malam jadi saya nak ingatkan kepada sesiapa yang teringin makan BBN1 ni agar datang awal sebelum kehabisan. Sesiapa yang ingin membuat tempahan melalui telefon bolehlah berbuat demikian sebelum jam 7.00 malam dan tempahan melalui telefon adalah terhad bagi memberi peluang kepada pelanggan yang lain.
harga bermula dari RM1.50.. lepas tu nak tambah apa-apa bagitahu jer.. (kredit gambar fb page BBN1)
Kepada yang masih tertanya-tanya lokasi BBN1 ini, BBN1 terletak di Jalan Bestari 2/2, lokasinya betul-betul di pintu masuk lot parking kereta Giant Bukit Indah/ Nusa Bestari. BBN1 juga menyediakan beberapa meja untuk makan di situ tapi paling best bungkuslah, makan kat rumah sebab kena buka mulut besar-besarkan.. ;p


map.. pun kebas gambar dari fb page BBN1.. jangan marah Wan.. ni akak tolong promosi.. harus bagi diskaun lebih sikit lepas ni.. ;-))))))

Post a Comment

10Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. uihh laaaa masak nak mengabihkan satu burger tu!

    ReplyDelete
  2. Terbaikkkkkkkkkkkk kecur gilerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ni... tahniah!!! agaknya terlepas pandang.. kalau tak sure punya UNDI! tak pe next time nanti tolong undi k.. hadoii sedap benor tu

    ReplyDelete
  3. Ini kalau kak zu makan ni, sampai dua hari kenyang....tingginya burger nih...memang kenyang sungguh laaaa kan kalau dpat makan.

    ReplyDelete
  4. seriusss...

    ayu pula y terharu..
    tahniah sis....


    bab makan syer2 tu mmg terbaik...

    ReplyDelete
  5. Hi Sari...nak kene terjah nih...biase gi kat Jusco bukit indah hmmm giant belum lagi...kedai ni depan entrance giant ek? orait! by the way..TQ bebanyak la sudi follow blog saya ari ni

    ReplyDelete
  6. perghhhh mmg terbaekkkk tu...kecur n lapo dibuatnye...

    ReplyDelete
  7. wah...mana2 org dok cakap ttg kesedapan brger bakar...teringin nak rasa...hehe..

    ReplyDelete
  8. nak try la burger bakar no1 nie .

    ReplyDelete
  9. nak try la burger bakar no1 nie .

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!