BAKED SEAFOOD SPAGHETTI.. SEDAP CORNER

Seri Kandi Tanah Jauhar
1

ASSALAMUALAIKUM...

WAKTU makan tengahari hari ini, Sk gagah-gagahkan juga keluar dari pejabat untuk bawa Mr Matt gi mandi. Sk jarang makan tengahari di luar sebab pada Sk makan di luar sekarang kosnya amatlah mahal lebih-lebih lagi harga sepinggan nasi campur. Boleh tercekik kita dibuatnya. Jalan yang selamat makan nasi ayam atau apa-apa masakan panas yang dah tahu harganya berapa.. huhu.

Disebabkan Sk berseorangan jadi rasa macam segan pulak nak makan di food court. Ialah, Sk nak tunggu Mr Matt mandi bukannya sekejap. Haruslah lama melepak. Jadi tempat pilihan Sk adalah Sedap Corner. Walaupun orang kata tak berapa nak sesedap namanya tapi itu jer pilihan yang ada untuk kita melepak lama-lama tanpa mengganggu orang lain.

Kalau datang ke sini, Sk suka makan pasta berbanding nasi. Bukankah Sk pernah cerita Sk peminat mee dan pasta. Sk sebenarnya bengan jugak ni sebab mangkuk pasta ni sompek. Ishhh, apalah diorang ni tapi Sk malas nak cakap. Dahlah pagi-pagi semalam Sk dah ngamuk kat satu fast food restaurant ni. Yang tu nanti Sk cerita.. kalau ada mood.. hehehehe.

Okeylah, Sk nak sambung makan. Dah sejuk dah ni. Oh, air tu namanya Langkawi Sunset, phewwww! Mungkin ada penjimatan gula di sedap Corner, kuang kuang kuang :p

Tags

Post a Comment

1Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. Kak...kalau sampai mangkuk sompek pun nah serve customer, dia patut kena sembur kak.... Ada ker patutttt. Kita kat rumah pun tak tergamak nak serve untuk family.

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!