MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Tuesday, August 26, 2014

SELFIE ATAS BANGUNAN... PERKARA YANG TAK MUNGKIN SK BUAT

ASSALAMUALAIKUM...

HAH! Nak bagi Sk sejuta RM pun Sk tak sanggup buat ni... agagagaga

gadis selfie dari atas bangunan tinggi
tahniah adik!!
Adik manis ni memang berani mati kan? Sk ni baru berdiri kat balkoni bangunan 4 tingkat pun dah gayat tau. Nak suruh duduk berjuntai kaki kat tembok tu pun SK tak sanggup. Tak kiralah sama ada disuruh duduk bersila, berjuntai kaki ke arah luar bangunan atau berjuntai kaki ke dalam balkoni. Rasa macam nak terjungkit ke belakang jer. Tak seimbang, hahaha.

Bukan pasal dah gemuk. Malah dari kurus macam bini popeye dulu pun Sk memang dah sedia gayat. Takut pada ketinggian tu satu. Nak meniti menyeberang parit selangkah pun berdebar-debar, hahahaha. Eiii... seram.. seram....

5 comments:

  1. sejuta?
    kalau sejuta saya nak
    hahaha
    # mata $$$ sgt tau

    ReplyDelete
  2. Samalah kalau kakak pun gayat SK..
    Tengok gambar ini pun ngeri bayangkan kalau terjatuh tak balik modal hihi..

    ReplyDelete
  3. lya pon mmg gayat pd ketinggian..x sanggup...

    ReplyDelete
  4. SK klu Uj bgi berjuta-juta lemon pn tetap UJ x nk...mmg gayat tmpt tinggi....naik eskuleter yg tinggi pn dh takut .;)

    ReplyDelete
  5. sejuia euro saya sanggup!!

    rupiah tak mo aaa

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

26 SYAWAL

Assalamualaikum... ALHAMDULILLAH.. dah hari ke 26 kita meraikan Syawal. Ramai yang mengambil kesempatan mengadakan rumah terbuka da...