MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Tuesday, January 13, 2015

MAJLIS PERKAHWINAN NABIL DAN AZREEN

ASSALAMUALAIKUM...


PHEWWW... Pengantin yang belum basi lagi.. masih bergelar pengantin.. hehehe. Maaflah Azreen dan Nabil atas keterlewatan mak bonda ini mengarang cerita di majlis perkahwinan kalian di akhir November tahun 2014.. huhu. Alaaa.. baru sebulan lebih.. masih baru lagi tu.

Bagi yang biasa mengikuti Alam Sari ini tentu tahu bahawa seorang lagi anak saudara Sk telah bertemu jodoh. Anak kepada abang ER, Nabil Taufek telah bertemu jodoh dengan anak gadis dari Alor Setar yang manis rupawan, Azreen namanya. Azreen ni ada darah-darah Temasek jugak tau.. tapi entah macammana boleh tercampak di Alor Setar yang itu Sk kurang periksa.

Kedua-duanya sebenarnya telah selamat diijabkabulkan dua minggu sebelum berlangsungnya majlis di kedua-dua belah pihak. Memandangkan Sk berada jauh di selatan tanahair, maka Sk sekeluarga cuma dapat menghadirkan diri di majlis meraikan kedua mempelai. Ops.. sebenarnya majlis ini dibuat sekali dengan majlis untuk adik lelaki Azreen, kiranya disebut majlis bertandang. Alhamdulillah, walaupun pada mulanya macam hujan sedikit namun akhirnya cuaca baik di sepanjang majlis... syukurrrrr.

Jom.. jom kita layan gambar-gambar yang sempat dirakamkan sepanjang majlis tersebut.


Selamat Pengantin Baru... adik


tiga beradik... Nabil.. Najwa dan Hafez... (dua-dua masih kosong.. sila ambil borang)


keluarga Sk


sepupus


makciks


pakciks


tak perlu diperkenalkan lagi..


ibu mertuaku


Johoreans


rombongan pengantin lelaki


pihak keluarga perempuan sediakan homestay yang berdekatan rumah pengantin.. jadi jom bakar kalori


panas! campur hujan sikit


dah berpecah-pecah.. haha


errrr... jauh lagikah??


kami dah berpoluh.. pengantin lagilahhhh..


muka tetap ada sunyummmm


aik! bapak pengantin pun sibuk nak ambil gambar.. hahaha


menyambut kedatangan suami


assalamualaikum.. abang... hiks


terserlah kebahagiaan


kehadiran sepasang lagi mempelai


haaaa... masa mereka kecik.. makcik nilah yang jaga tauuuu...


Selamat pengantin baru, Nabil dan Azreen.. semoga kasih sayang yang dibina
berkekalan hingga ke syurga... Aminnnn.




4 comments:

  1. Dalam banyak-banyak gambar tu hati kakak tersentuh melihat MIL SK
    Lembut dan sejuknya mata memandang. Nampak sangat orgnya lembut.

    ReplyDelete
  2. tahniahh untuk pegantin.moge berbahagia hingga ke jannah :D

    ReplyDelete
  3. Selamat Pengantin Baru kepada semua mempelai... semoga rumahtangga yg dibina akan bahagia selama2nya...

    boleh ke saya menegur sikit... pengantin perempuan kemain cantik... pengantin lelaki cuma di pakaikan pakaian pengantin je ker? tiada touchup2 kat muka dia ker?? maaf jangan marah

    ReplyDelete
  4. selamat pengantin baru kepada mempelai..

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

26 SYAWAL

Assalamualaikum... ALHAMDULILLAH.. dah hari ke 26 kita meraikan Syawal. Ramai yang mengambil kesempatan mengadakan rumah terbuka da...