MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Wednesday, November 10, 2010

PUDING CINTA... puding lagi!!


ASSALAMUALAIKUM wbt

PUDING lagi!!! Hik.. hik... saja melihat roti dalam bungkusan yang ada lagi separuh tu, saya merajinkan diri membuat lagi puding roti yang sangat sedap itu. Kali ni saya buat dua lapisan warna jer, merah jambu dan separuh adunan lagi saya letak bancuhan koko dan air panas. Gambar puding malas nak snap subuh-subuh tadi, maklumlah, kita nak pergi bekerja kan.. kih.. kih.. kih. Gambar kat atas tu, adunan pink yang terlebih.. hik.. hik.. Letak nama puding cinta, pasal ada banyak luv2 tu. Resepi boleh tengok di sini. Nyum.. nyum...

No comments:

Post a Comment

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

26 SYAWAL

Assalamualaikum... ALHAMDULILLAH.. dah hari ke 26 kita meraikan Syawal. Ramai yang mengambil kesempatan mengadakan rumah terbuka da...