PUDING CINTA... puding lagi!!


ASSALAMUALAIKUM wbt

PUDING lagi!!! Hik.. hik... saja melihat roti dalam bungkusan yang ada lagi separuh tu, saya merajinkan diri membuat lagi puding roti yang sangat sedap itu. Kali ni saya buat dua lapisan warna jer, merah jambu dan separuh adunan lagi saya letak bancuhan koko dan air panas. Gambar puding malas nak snap subuh-subuh tadi, maklumlah, kita nak pergi bekerja kan.. kih.. kih.. kih. Gambar kat atas tu, adunan pink yang terlebih.. hik.. hik.. Letak nama puding cinta, pasal ada banyak luv2 tu. Resepi boleh tengok di sini. Nyum.. nyum...

No comments

Tak nak komen ? .
Urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :) ..