TIGA HARI DUA MALAM DI BUMI MAHSURI (1)

Seri Kandi Tanah Jauhar
2
ASSALAMUALAIKUM wbt

SEBENARNYA keputusan untuk bercuti ke Pulau Langkawi ni dibuat di saat-saat akhir. Pada mulanya Encik Rizar bercadang untuk ke Sabah, tetapi apabila difikir-fikirkan yang mana lebih seronok dan berbaloi, beliau membuat keputusan memilih bumi Mahsuri ini. Dan ini merupakan kali kedua kami sekeluarga ke sini. Perjalanan yang meletihkan, letih kerana menunggu waktu menaiki pesawat tapi bila sampai di sana hilang segala letih menunggu. Di pulau lagenda ini, kami menyewa kereta bagi memudahkan untuk bergerak ke sana, ke mari. Destinasi hari pertama ialah Kota Mahsuri dan tinjau-tinjau je ke Laman Padi dan Pantai Chenang.


replika kubur Mahsuri (terlupa nak ambil gambar kubur sebenar)



dodoi si dodoi















jangan main-main!










Post a Comment

2Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!