MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Tuesday, July 30, 2013

BAWAL SWEET SOUR... NURANI SPICE.. COOK LIKE A MASTER CHEF

ASSALAMUALAIKUM...

ANDA diberi masa 30 minit untuk menyiapkan hidangan sajian pantas ini!

Pehhhhhhh!! Kalau SK diberi masa 30 minit untuk sajian pantas mahu tanggal kepala lutut ni sebab realitinya SK ni amatlah lembab di dapur. Walaupun setakat masak yang mudah, 30 minit bukanlah sesuatu yang menggembirakan untuk SK menyiapkan sesuatu hidangan dan kalau SK mempunyai kebolehan menyediakan masakan dalam tempoh 30 minit dah lama agaknya SK masuk dalam saingan Master Chef Malaysia :p


Baiklah, inilah antara juadah yang tak sampai 30 minit pun disiapkan SK dengan menggunakan rempah premix dari Nurani Spice. Semudah A, B, C yang D nya tinggal suap ke mulut saja tau. Ikan Bawal Sweet Sour ni SK sediakan sebagai juadah berbuka puasa. Tahulah puasa, tentulah dah petang baru kita nak memasaknya dan tenaga pun tak berapa nak ada, kan. Bila guna rempah premix ni, SK rasa macam ada pembantu dapur pulak yang dah siapkan kita bawang lada segala tinggal kita nak menumis atas dapur sahaja. Memang terbaiklah, mudah, cepat, sedap pulak tu!!! Semestinya Nurani Spice. Anda yang berminat, boleh saja hubungi SK di talian 012-7799705 atau rakan empayar SK, Ann Norwani di talian 012-7815546. Dengan harga RM3.50 sekotak untuk hidangan minimum sehingga 1 kilo ikan, memang berbaloi-baloi tauuuuu :-)))))
 

Tengok masakan lain SK menggunakan rempah Nurani Spice di SINI.



No comments:

Post a Comment

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

BOAT NOODLE @ TEH O AIS 50 SEN

Assalamualaikum... RAJIN pulak nak cepat-cepat update kisah malam tadi padahal bukan main banyak kisah yang belum dikisahkan lagi.  Hurmmm....