STICKER

Seri Kandi Tanah Jauhar
5

ASSALAMUALAIKUM...

SEPANJANG minggu ini Sk agak sibuk. Banyak perkara Sk kena uruskan sementelah lagi tahun ini nama Sk naik Ahli Jawatankuasa Sambutan Majlis Maulidur Rasul 1435H/2014M peringkat kolej. Sk ditugaskan di bahagian hadiah bermakna terpaksalah bergerak ke sana- sini untuk menguruskan apa yang patut. Menempah plak (plaque), membeli hadiah untuk pertandingan juga hamper. Tempatnya juga lain-lain tapi seronok juga bila bekerja di luar pejabat nikan cuma cuaca di luar tu agak panas berdenting sampai terpaksa bermandi peluh.

Sebenarnya semalam ada satu perkara yang membuatkan Sk agak sentaplah jugak. Masa tu Sk nak mencari hadiah untuk pertandingan yang berlangsung sempena majlis sambutan ni dan Sk telah memilih untuk mencari hadiah di Plaza Angsana. Macam biasa kalau tak banyak kereta Sk suka letak kereta di bawah jadi Sk akan masuk melalui pintu UO dan lalu di hadapan kedai menjual kuih-kuih. Sk tahu di sini juga ada menjual cheese tart jadi naklah tengok cheese tart orang kan kot-kot ada idea baru.

Tup-tup Sk terpandanglah..

'Eh, ada red velvet cheese tartlah'

'Eh, macam kenalllll ajer'

Sk berundur dua tapak, Sk tenung dan renung, huwaaaaaaaaa.. sticker akuuuuuuuuu!!!

Ya, sama sebijik macam sticker Sk, warna, corak, tulisan termasuklah kartun cheese tart ngan buah stroberi sebijik kat tepi tu. Cuma lagi yang tak ada no telefon.. huhu.

Sk tengok kat sebelah kotak red velvet cheese tart tu, pun samaaaaa, sticker sama sebijik untuk Black Forest Cheese Tart.

'Astaghfirullah'
'Astaghfirullah'

Aduhai, nak kata apa ya. Sedangkan tudung fareeda tupun orang tak teragak-agak nak tiru lagi walaupun dah ada yang kena saman, inikan pulak sekadar sticker.

Kepada si peniru tersebut, anda tidak ada idea lainkah nak buat sticker sampai tanpa rasa bersalah meniru sticker orang lain bulat-bulat macam tu??? Sk memang tak tegur atau tanya sendiri. Satu sebab sentap satu sebab lagi terperanjat satu sebab lagi nak cepat, huhuhu.

Gambar?????

Tengah-tengah marah memang tak kuasa nak ambil.gambar (nangis!)

Tags

Post a Comment

5Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. Ntah2 yg tukang buat sticker punya angkara...

    :'(

    ReplyDelete
  2. alahai...orang tu. Kalau tak ada idea sangat pun tukar colour je lah. Sama sebijik cam tu nanti orang lain ingat itu SK punya RV cheese tart. Haru!...

    ReplyDelete
  3. Wah kak...kalau saya, haruslah saya serang. Saya carik habis-habisan saper punya angkara. Grrr...geramnya,...

    ReplyDelete
  4. la ada juga yg buat taktik kotor mcm ni yer !

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!