MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Wednesday, September 10, 2014

RAHSIA KOTAK KASUT

ASSALAMUALAIKUM...

KISAHNYA tentang pasangan suami-isteri warga emas yang kekal bahagia setelah berkahwin lebih 60 tahun. Segala-galanya mereka kongsi bersama, ...tiada rahsia antara mereka kecuali sebuah kotak kasut misteri milik si isteri yg disimpan di dalam bilik stor.

Satu hari si isteri telah jatuh sakit dan menurut doktor, peluang untuknya sembuh adalah tipis. Dengan izin si isteri, sang suami pun mengambil kotak kasut dan membukanya. Alangkah terkejutnya si suami apabila melihat isinya; dua anak patungdan wang tunai $95,000!!!

Suami pun bertanya tentang perihal dua anak patung & $95,000.

 Si isteri berkata, "Bang… masa kita mula-mula kahwin dulu, nenek saya pesan kalau nak kekal bahagia.. jangan bergaduh. Kalau marah, senyap jangan cakap apa-apa, ambil benang kait, buat anak patung…"

Sang suami merasa sungguh terharu dan sebak kerana selama lebih 60 tahun mereka berkahwin, isterinya hanya marah dua kali.

 "Sayang …macam mana dengan duit yang banyak ni?" tanya sang suami.

Isteri menjawab, "Duit tu adalah hasil daripada anak-anak patung yang dah saya jual".

Moral of the story : Anda fikir lah sendiri ya

p/s salin & tampal

gambar hiasan
google image
 

2 comments:

  1. hahahaha...mesti suami dia terkedu lepas tu!

    ReplyDelete
  2. marahnya beratus2 kali lah tu tapi semua simpan dalam hati. Oh! isteri ..

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

AKHIRNYA IKEA TEBRAU DIBUKA

Assalamualaikum... YEAY!!  Akhirnya setelah sekian lama menunggu, Ikea Tebrau kini dibuka di Johor Bahru.  Setelah bertahun-tahun beran...