NAK PINDAH? KINI LEBIH SENANG DENGAN SENANGPINDAH

Seri Kandi Tanah Jauhar
2
Assalamualaikum…

LEPAS-LEPAS raya ni ramai yang mula merancang untuk berpindah. 
Ada yang nak berpindah lokasi rumah dan ada juga yang nak berpindah lokasi pejabat. Bila sebut pasal pindah ni, kepala pun terus berpusing memikirkan pengangkutan untuk berpindah, kan. Jadi, hari ni Sk nak memperkenalkan anda dengan SenangPindah, yang menyediakan
perkhidmatan Pindah Rumah dan Pindah Pejabat serta perkhidmatan lain berkaitan barangan milik anda.


Senang Pindah menyediakan khidmat lori sewa berserta pemandu yang berpengalaman, amanah, kompeten, berkelayakan dan bertanggungjawab untuk membantu anda memindahkan barangan di lokasi tertentu Semenanjung Malaysia termasuk Selangor, Kuala Lumpur, Melaka, Johor dan Pulau Pinang. Pastikan proses pemindahan anda berjalan lancar dengan syarikat logistik kami. 

Untuk pertanyaan dan sebut harga percuma , anda boleh hubungi
Lori Sewa di hi@senangpindah.com

Untuk maklumat lanjut dan tempahan tentang perkhidmatan lori sewa , sila terus ke laman web kami dengan menekan link di bawah :

Tags

Post a Comment

2Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. Eh eh senangnya pindah yerr...hehehehe
    Bukan senang nak cari khidmat lori pindah rumah, boleh save ni ...

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!