MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Saturday, March 12, 2011

AKU & TIFFINBIRU

ASSALAMUALAIKUM wbt



ENTAH apa yang disibukkan
tapi memang gila punya sibuk jadi tak boleh cerita banyak-banyak... nak tunjuk satu benda jer.... yang amatlah misteri nusantara....

^

^

^

^

^

^

^

^

^

^

^

^

^

^

^

^

^

^

^
Saya rakamkan setinggi terima kasih kepada CMG de DTS & bonda serta seluruh keluarga
atas susah payah menjamu kami yang hadir. Dengar macam kelam kabut sangat masa saya telefon malam sebelumnya tu ha.. Nanti saya nak belajar macammana nak dapatkan struktur kek yang gebus gebas macam tu... memang tak boleh lupa keenakannya.
Kepada Ayu de Citarasa Rinduan yang tak pernah jemu mengajak dan setelah dikira-kira ini merupakan pelawaan Ayu yang ke empat barulah dapat saya tunaikan janji untuk bertemu dengan Ayu. Si Yaya tak habis-habis memuji tart nenas yang Ayu bagi.. sedap sangat katanya... nom.. nom.. nom..
Kepada Kak Yatie de Sinar Kehidupanku yang amat pandai memujuk. Walaupun mekapku cair menunggu ... hehehe. p/s: Kak Yatie, kita dah lama mengidam benda tu tau... kih.. kih..
i love u, sis.
Kepada Sis Lin de Bisikan Hati yang tolong carikan sandalku, entah siapalah yang tersepak sandalku yang malang itu... hehe. Sis Lin, lepas ni tak payahlah berbisik lagi ya... hehehe.
Kepada blogger-blogger yang lain, semoga terus bersinar di alam maya...
Salam Sayang dari Alam Sari.

14 comments:

  1. assalam sari..seronoknya dapat bertemu kan..

    ReplyDelete
  2. eehh..jelessnya..kak yus dah sampai sedenak...he..he..
    mesti bestkan....

    ReplyDelete
  3. Uwaaaa....dah tayang gambar tiffin biru tu ya...akak terlupalah nak ambek gambar dngn tiffin tu...sibuk nak bergambar dngn Ben dan Mat..tu yg lupa tu...rasanya kena pergi Sedenak lagi ni sbb hp Seri tertinggal kat umah Mat...Yus, sorry ya buat Yus menunggu lama tadi...bukan salahku...salah..hehehehe..

    ReplyDelete
  4. amboi2 ramai ya jumpa geng blogger...harap kita jugak dpt jumpa satu hari nnt hehe

    pssttt...mat gebu tu mmg gebu mcm kek nya ke heheh

    ReplyDelete
  5. Sari... seronok ye berjumpa kawan2 blogger... hehehe

    ReplyDelete
  6. Semua-semua matching...baju, tudung, benda misteri tu...semua-semua matching...i like...errr cam keluar tajuk tak?

    ReplyDelete
  7. wah....
    daku kena tukar jari nie..dari si tukang penjual nasi campur kepada tart nanas..

    but..
    thanks yer sebab sudi hadir..

    http://ruhayurazali.blogspot.com/2011/03/vlog-di-sedenak-bikin-aku-naik-senak.html

    ReplyDelete
  8. hahahah!!!
    sume pakat pegang tiffin biru CMG..hihi

    ReplyDelete
  9. AsSalam kak....

    semalam x sempat nak kenal2....masa akak sampai lia dah sibuk2 nak balik sbb anak2 dah meragam...maklum lah kak ada anak kecik2 ni...

    pssstttt...raya ni nak ytempah cheese tart lah kak...dah book awal2 ni tau!!! :D walaupun semalam x dapat nak merasa....:(

    ReplyDelete
  10. kakkkkkkkkkkkkkkk...terharunya baru perasan blog lia ada dalam senarai bloglist akak....wawawawa...sedih2 naper semalam x sempat nak beramah mesra..:((((((

    andai blh ku undur masa...uhuksss

    ReplyDelete
  11. Kekekeke cerita sandal pun nak masuk ke Yusa..aduyaiiii...

    Smlm tu sekejap sangat jumpa...belum panas berbuih mulut sis nk bercerita..xpe nnti kita ada rezki kita gather2 lagi ramai2 yek..:)

    ReplyDelete
  12. assalamu 'alaikum...

    salam perkenalan n salam ukhwah...

    smlm tk sempat pun nak berkenalan n borak2...

    ooo, ada tragedi sandal hilang yer, hehehe...

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

FIESTA NANAS 60

Assalamualaikum... DIAM tak diam sudah hampir empat minggu cuti sekolah berlalu, kan. Tengok di laman sosial,  ramai kawan-kawan yang menga...