kek marble tiga rasa... enaknya..

Seri Kandi Tanah Jauhar
0

WOW... sepuluh minit lagi, kek marble tiga rasa yang diidamkan Yaya akan masak. Dah dua, tiga minggu jugaklah Yaya meminta saya membuatkan kek marble ni. Sayangnya masa tak mengizinkan kerana bila saya tenung resepi yang saya ambil dari blog Cik Mat Gebu, penyediaannya agar sukar juga bagi orang-orang yang belum mahir seperti saya.
Cuma minta maaflah CMG, bab tajuk tu saya adjust sikit, sebab ini sebenarnya resepi asal kek marble, lepas tu ada satu resepi CMG tu tajuknya, kek tiga rasa. Jadi saya gabungkan nama dua-dua tu jadilah Kek Marble Tiga Rasa..
Dan perisanya saya gunakan coklat emulco, strawberry emulco dan sunquick. Sunquick tu sengaja saya letak lebih sikit, sebab saya sukakan rasa masamnya tu.. besh2!
Tags

Post a Comment

0Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

Post a Comment (0)

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!