MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Sunday, January 12, 2014

KETAM MASAK SAMBAL.. GAMBAR JER TAU!

ASSALAMUALAIKUM...

ANDA peminat ketam? SK ni bukan peminat ketam ya sebab setiap kali SK makan ketam, SK akan makan dengan susah payah, huhuhu. Hantu ketam tentulah ER dan ke mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi. Maka Iman pun telah dikategorikan sebagai hantu ketam.

Ketam sambal ni SK cuma makan sebelah jer, tupun bahagian badannya yang lain SK campak dalam pinggan ER sebab SK adalah sangat ngeri nak pecahkan sepit ketam tu walaupun SK dahpun ketuk siap-siap sebelum memasak, hehe.

Okeyy, cerita sebenarnya ialah SK tak minat ketam masak sambal, huhuhu. Sebab tulah makannya sebelah jer. Tapi dah orang yang beli kata nak masak sambal, kan.. kita turutkan juga. Walaupun sebenarnya SK boleh jer nak tarik seekor dua buat masak lemak atau black pepper tetapi SK adalah malas, ngeh ngeh ngeh!

1 comment:

  1. hoho..nk jugak. Nyesal tak mkn dulu nasik td kan skrang dah lapa.

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

INAYAH - AKU MAHU PULANG

Assalamualaikum... Alhamdulillah. Akhirnya, Telemovie INAYAH akan ditayangkan di Astro Citra pada hari Ahad,  22 Oktober 2017 jam 10 ma...