MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Monday, January 27, 2014

SELEPAS 14 TAHUN

ASSALAMUALAIKUM...



ANDAINYA aku pergi dulu sbelummu
Janganlah kau bersedih hati
Andainya aku tiada lagi di sisimu
Janganlah kau memencil diri
 
Bayangkanlah masa-masa bahagia
Semasa engkau dan aku
Bermesra di langit biru
Di waktu kasih berpadu
 
Andainya engkau pergi dulu sebelumku
Pasti saat kuhidup melara
Andainya engkau tiada lagi di sisiku
Pastinya aku kecewa
 
Kupercaya kau selalu di sisiku
Walaupun jasadmu tiada
Walau di mana kau berada
Kasihku takkan berubah
 
Di pohon cemara kuukirkan kata cinta
Bulan tersenyum dan bersinar
Berguguran daun jatuh lembut ke rambutmu
Meraikan suasana indah
 
Di sini kuberjanji disaksi rembulan
Andainya ku pergi dulu
Jikalau kupergi dulu
Kunantimu di pintu syurga...

errrrr.. selepas 14 tahun kenapa SK yang lebih besar dari ER????
 
 
p/s Selepas 14 tahun, SK tidak mengharapkan yang lebih baik cuma SK mengharapkan ini adalah yang terbaik untuk SK.

 

15 comments:

  1. Hepi anivesary kak...:)
    Perubahan ketara tu...hehe...tp skrng lg cun dri dlu...btul ni x tipu....

    ReplyDelete
  2. Selamat ulangtahun perkahwinan dari kakak.
    Manalah kata besar oklah... tu maintain aje kakak tengok. Makin manis adalah:)

    ReplyDelete
  3. happy anniversary SK.....
    tak besar sangatlah SK... sedang molek je saiz skrg tu... tanda2 hidup bahagia tu.. hehehe...

    ReplyDelete
  4. Selamat Ulang Tahun pernikanan kak SK..bukan lebih besar tapi kerusi ER lebih besar

    ReplyDelete
  5. Slmt Ulang Tahun Pekahwinan SK...till Jannah! SK 14 thn yg lalu x byk berubah still mantain.

    ReplyDelete
  6. happy anniversary seri...muga bertambah bahagia hari ke hari...:)

    ReplyDelete
  7. hepi anniversaryyy...moga kekal hingga ke syurga...aminn.

    ReplyDelete
  8. moga kekal terbaik dan bertambah2 baik hingga ke akhirnya IN sha Allah!

    ReplyDelete
  9. hepi anniversary wat SK berdua..moga cinta kasih kalian kekal mekar selama2nya..amiinn!!

    ReplyDelete
  10. Happy Anniversary Yus, moga kasih sayang kalian berkekalan bahagia hingga ke Syurga. Aamiin...

    ReplyDelete
  11. Salam sari
    Hepi anivesari...semoga kebahagian bkekalan hingga akhir hayat.

    ReplyDelete
  12. Biar berubah pantai dan lautan... hehehe selamat Ulangtahun Perkahwinan. Moga terus aman sejahtera dan bahagia.

    ReplyDelete
  13. happy anniversary kak SK ku sayanggggg

    ReplyDelete
  14. Wah....dah 14 tahun!!. Happy Anniversary kak.... Semoga kebahagiaan itu milik mutlak akak dan keluarga... Amiin.

    ReplyDelete
  15. Hppy snvsry sk..er rupanya dr dulu lg fh besar erk..he hee

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

FESKO KPYPJ 2017

Assalamualaikum... Sk ingin mengajak anda yang tinggal berhampiran Kulai atau sekitarnya untuk sama-sama memeriahkan Festival Konvokesy...