MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Wednesday, May 21, 2014

KALAU SAYANGKAN ISTERI

ASSALAMUALAIKUM...

MESTI pecah perut cikgu masa tanda kertas jawapan, hehehehehehehe

6 comments:

  1. kahkahkahhh!!!!

    anak siapaaa lah tu!!

    ReplyDelete
  2. Ni mesti perempuan kan....? Bagus betul ideologi dia...

    ReplyDelete
  3. haha..mesti ayah dia selalu bagi emas kat ibunya ni.. :)

    ReplyDelete
  4. haha...dia fikir jauh tu....berbini esok jenoh nak bawa rantai leher yg berat, sebab laki sayang.

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

INAYAH - AKU MAHU PULANG

Assalamualaikum... Alhamdulillah. Akhirnya, Telemovie INAYAH akan ditayangkan di Astro Citra pada hari Ahad,  22 Oktober 2017 jam 10 ma...