MUNAFIK 2 - MENGHITUNG HARI - Alam Sari Di Tanah Jauhar

MUNAFIK 2 - MENGHITUNG HARI

Assalamualaikum... 

SELEPAS mencabar diri untuk tidak menutup mata dalam Munafik (1),  mampukah Sk mencabar diri kali ini agaknya..  Huwa huwa huwa.  


Terkejut jugak sebenarnya masa beli tiket ni sebab hampir separuh kerusi telah ditempah.



Dah nak penuh dah.. masa beli tiket Kak Limah pun tak ramai macam ni.
Agaknya berapa pulak kutipan Munafik 2 ya.. sama-sama kita tungguuuuuu!



WIKIPEDIA : Munafik 2 ialah sebuah filem seram Malaysia 2018 yang akan datang,[1] arahan Syamsul Yusof dan merupakan kesinambungan daripada filem Munafik yang ditayangkan pada 2016[2] dan dibintangi oleh Syamsul sendiri sebagai Ustaz Adam, Fizz Fairuz, Maya Karin, Nasir Bilal Khan, Fauzi Nawawi, Mawi, Rahim Razali dan pelakon Indonesia, Weni Panca.[3] Ia mengisahkan tentang perjuangan Ustaz Adam yang berhadapan dengan kultus ajaran sesat yang diketuai oleh Abu Jar dan menyelamatkan seorang ibu tunggal dari kejahatan Abu Jar;[4] Munafik 2 dijadualkan akan ditayangkan di pawagam seluruh negara pada 30 Ogos 2018.[5][6][7] 

Sinopsis

Dua tahun selepas peristiwa dalam filem pertama, Ustaz Adam yang masih dihantui oleh kematian isteri dan anaknya, berusaha menentang Abu Jar yang menyebarkan ajaran agama sesat kepada penduduk kampung. Semangat jahat yang dikaitkan dengan Abu Jar menjejaskan kehidupan Sakinah, seorang ibu tunggal kepada seorang anak yang miskin dari sebuah perkampungan yang terpencil dan Ustaz Adam harus menyelamatkannya daripada kejahatan Abu Jar.



Jom.. ramai-ramai tonton Munafik 2.



3 comments:

  1. Waaaaa dia lagi awal tengok yaaa..
    Kita taknak baca sinopsis dia, nanti tak best hahahahaha...


    Kak, no invoce tu kasi sorok laa, kang Saya guna nnti no tu hahahahahaaaaa

    ReplyDelete
  2. fuhhhhhh....ni kalo ain duduk sebelah sis lin ,elakkan kena halau je dari panggung wayang.hahahahaa....

    ReplyDelete
  3. Dahhh, dah beli tiket, ehheehe~ 31 Ogos gak tp malam...feel gituu~
    Harap best jugak seperti digembar gemburkan ~

    ReplyDelete

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini. Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri.
Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com
Terima kasih