MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Wednesday, November 13, 2013

DURIAN BALIK PULAU YANG....

ASSALAMUALAIKUM...


..... MAHAL!! Rasa??? Tak berpatutan dengan harga yang kami bayar... gitewwww

tiga biji durian ini RM70??? Ohpocong!!... terperanjat SK taw!!
Iman ketawa berdekah-dekah baca perkataan Lui Lian tu... hahaha
ada ciku dan jambu juga.. pun mahal.. ciku sekilo sepoloh hengget
kirim salam ya dengan durian sekilo lima poloh hengget tuh
buah manggis.. malas nak tanya sekilo berapa

durian oh durian!!

lui lian

 

Sekiannnn....

5 comments:

  1. laaaaa. mula tu xfaham sgt lui lian tu. haiyaaa tokey manyak maheeel maaa lu juei ini lui lian.

    ReplyDelete
  2. Saya pernah terrr beli durian dua biji 100++ kat Segamat. Pernah juga terkena sebiji durian RM80++ kat Terengganu. Kesimpulannya, kalau bukan musim durian sangat, memang darah tercekik la dengan harga durian.

    ReplyDelete
  3. Luilian eh? mana lu belajar itu lui lian? haha.....teringat cikgu fahmi beli durian kat Bandar Baru hari tu, katanya musang king! King la sangat....kena tipu rasanya. Sambil makan sambil tertanya, betul ke musang king ni? dia tu kalau beli mmg gopoh je rupanya....geram betul..terbang RM60 tau.
    Sari...itu lui lian kuning halia gua belum pernah rasa, mahal ka?

    ReplyDelete
  4. Gulp!!!

    Teros rasa nak pi Penang!! hahaha

    ReplyDelete
  5. lui lian merah Balik Pulau ada jumpa?

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

AKHIRNYA IKEA TEBRAU DIBUKA

Assalamualaikum... YEAY!!  Akhirnya setelah sekian lama menunggu, Ikea Tebrau kini dibuka di Johor Bahru.  Setelah bertahun-tahun beran...