MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Friday, November 15, 2013

GANI PASEMBUR DALAM MISI MENJEJAK MR ARROGANT

ASSALAMUALAIKUM...


EKHEM!! Silalah jangan menyampah dengan SK yang tak habis-habis dengan Mr Arrogant-nya ya... hehehe.. Dalam post 'PENANGAN LOVE U MR ARROGANT!' hari tukan, SK ada terima komen dari Cik Viva... (sila rujuk print screen di bawah)


Halluuuuuuuuuu.. Cik Viva, haruslahhhhhkannnnn SK pergi ke Kedai Pasembur tu tau... nak bukti??? Jom!!

Mai Pekena Pasembur Penang Macam-macam Ada
Motto GANI Famous Pasembur
 
kita duduk dulu!!


Jom pilih!

Banyaknyaaaaaaa... bila mahu habis??!

udang... agaga

Lychee Kang

versi special.. boh ice-cream... tak sedaplaaaa.. rasa sudah lariiii..


wajib order Ais Kacang

Cik Viva... ini untuk awak :-))))))

p/s Nanti kita jejak pantai tempat diorang naik jet ski lak ya Cik Viva... kikiki

8 comments:

  1. Sy yg duk pnang ni bru 1kli ja mkn pasembor pdng kota ni.mahal n xla sdap sgt.sbb cucur smua tu perangat klo xabis..klo ambm udanf ka ketam mmg mau kna kapak lor..hihi.

    ReplyDelete
  2. Sebab banyakkkkkkkk pasemborrrrrnya tu la....saya pernah terfikir " mamak ni recycle ke pasembor semalam? " hahahaha..

    Tapi pasembor mmg besttttt :)

    ReplyDelete
  3. perghhh... terliur sungguh nak makan passemborq... tapi tak berkesempatan nak ke penang lagi!

    ReplyDelete
  4. hahahhaha!!
    sungguh-sungguh dia menjejak jejak Zara!!!
    tabik!!

    ReplyDelete
  5. waaaa... teruja tengok pasembuq tu! :)

    ReplyDelete
  6. Huwaaa....yg tak tahan tu gambar kat kedai pasemboq tu, nak juga enterprem....hehe..
    Kakzana dulu menetap lama kat area Bukit Mertajam tau, duduk rumah kakak dan kerja sambilan disana. Bnyk kenangan manis tu. Member yg sama kerja dulu pun dah jadi Dato' skrg.....aku juga seperti yg dulu...huhu...eh..kesitu pulak.
    Lps ni hujung tahun kita jumpa di Desa Ru ye, kalau jadi la....insyaallah.

    ReplyDelete
  7. Udang agaga? adik beradik lady gaga? he he he

    ReplyDelete
  8. Wahh...terharunya siap buat entry khas utk saya & Gani Pasembor..heheh. Terima kasih sebab komen sy dpt perhatian. Haritu pg penang tu tak sempat la nk makan pasembor..Sedap giler tgk gambar2 tu kak..adesss

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

AKHIRNYA IKEA TEBRAU DIBUKA

Assalamualaikum... YEAY!!  Akhirnya setelah sekian lama menunggu, Ikea Tebrau kini dibuka di Johor Bahru.  Setelah bertahun-tahun beran...