MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Saturday, November 20, 2010

CISTAT GERAM


ASSALAMUALAIKUM wbt

HARI ini pada saat dan ketika ini sepatutnya kami anak beranak sedang bercanda di tepian pantai Desaru tetapi semuanya tak kesampaian apabila tiba-tiba sahaja ada aral melintang. Dush! Hati sangat sakit. Kalau hati sakit nak buat apa? Kalau uols, buat apa? Saya ambil tepung, ambil mentega, saya ramas-ramas dengan geramnya, lepas tu, campakkan gula kastor, saya ramas lagi, makin geram tau. Isk, geram sangat ni.... pecahkan telur baling dalam mangkuk ni. Geram tau... geram... geram.... grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!


Nasib baiklah krimcis yang beli raya hari tu elok lagi. Hampir-hampir nak expiredlah tapi. Kalau tak, mahu saya letak cili padi buat inti.. geram punya pasal. Blueberry tu pun dah lama tinggal dalam peti, warnapun dah tak berapa ceria macam hati saya jugalah. Nasib baik lepas makan cistat ni hati jadi ceria balik. Ummmmmmph! Sangat... sangat... sangattttttttttttttlah sedap, lemak manis gitu. Meh amek sorang satu ye, jangan rebut, nanti saya geram balik... hehehe.

5 comments:

  1. hamboi geram ada untung ni..kalau selalu geram bestlah dapat makan...salam kenal yer

    ReplyDelete
  2. sedapnya...
    salam kenal, Lia dah follow.. ^_^

    ReplyDelete
  3. Wah.. saya pon geram lar tengok cis tat tu... cis.. lapornyer..

    ReplyDelete
  4. wah.. bestnyer cistat tu.. geram2 pon menjadik pulak erk.. ekeke.. mana resepinyer... ^_^

    ReplyDelete
  5. hihi... semua geram gak ya..

    Kak Zura, dah ada resepi tu kat entry resepi cistat

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

FESKO KPYPJ 2017

Assalamualaikum... Sk ingin mengajak anda yang tinggal berhampiran Kulai atau sekitarnya untuk sama-sama memeriahkan Festival Konvokesy...