MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Tuesday, November 2, 2010

SAMBAL SOTONG

ASSALAMUALAIKUM wbt

SALAM tengahari, mesti ramai yang dah siap memasak dan mengemas dapur. Yang bekerja tu mesti ramai dah tapau untuk makan tengahari atau ada yang nak makan besar sekejap lagi.. hik.. hik. Maklumlah, masih awal bulan, duit pun masih berkepuk.. huk.. huk.
Saya sekejap lagi pun nak cari makan.. nyum.. nyum.. kalau jumpa sambal sotong, dapnya kan.. Jemput makan...

3 comments:

  1. salam sari..ari ni tapau beehoon sup je..
    sedap pulak tengok sambal sotong tu..lagi kalau sambal sotong tempoyak kan..

    ReplyDelete
  2. Salam Dik....bila stok sutun dah abis....teringat pulak nak makan sambal dia!!

    ReplyDelete
  3. Salam, Kak Erna, bihun sup pun sedap tu, minta cili lebih ya... hik3

    Watierman, cemana tu, bila habis baru teringin... hihihi, kenalah mncarinya di pasar dgn segera... hik3

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

JAP LAGI BUBUH TAJUK

Assalamualaikum... Salam Nuzul Quran buat semua pembaca yang beragama Islam  dan selamat meneruskan menjalani ibadah puasa.  Hurmm....