MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Saturday, December 29, 2012

TARANTULA SERANG GADIS SEDANG MANDI

ASSALAMUALAIKUM...

TERKEJUT Seri Kandi bila baca tajuk berita di muka depan akhbar Berita Harian yang baru ER bawa balik petang tadi, Tarantula serang gadis sedang mandi, kemudian ada ditulis di situ di muka surat berapa berita itu dimuatkan. Seri Kandi tambah terkejut sebab ia dimuatkan di muka surat 9. Setahu Seri Kandi yang hari-hari membelek Berita Harian, ini berita dalam negara. Di Malaysia ada tarantula???? Dengan 1001 resepi pertanyaan, Seri Kandi selak laju-laju muka surat 9. Mangkuk tingkat tollah! Eiiii.. geram tau ;p

Selamat Pengantin Baru, Apex & Leuney :-)
mukasurat 9 tu berita tempatan maknanya
hakikatnya tiada siapa yang diserang tarantula.. huhu.. kena tipu ;p
Seri Kandi marah ni tau!

tengok muka Abam Aaron terus tak jadi marah ;-))))))

 


4 comments:

  1. uohhh he he
    ingatkan tadi...seram jg kalau betul tu kan

    ReplyDelete
  2. kikikiki...

    ayu pun fikir betul2..

    arron mmg hensemm kan.. tapi comel lg hubby ayu.. hehh

    ReplyDelete
  3. shida punya la cepat2 baca entry akak nie nak tau rupa tarantula tu huhuhu....grrrrrrrrrrrrrrrr..

    dah le terlepas tengok fear factor ep pertama

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

BOAT NOODLE @ TEH O AIS 50 SEN

Assalamualaikum... RAJIN pulak nak cepat-cepat update kisah malam tadi padahal bukan main banyak kisah yang belum dikisahkan lagi.  Hurmmm....