DURIAN BALIK PULAU YANG.... - Alam Sari Di Tanah Jauhar

DURIAN BALIK PULAU YANG....

ASSALAMUALAIKUM...


..... MAHAL!! Rasa??? Tak berpatutan dengan harga yang kami bayar... gitewwww

tiga biji durian ini RM70??? Ohpocong!!... terperanjat SK taw!!
Iman ketawa berdekah-dekah baca perkataan Lui Lian tu... hahaha
ada ciku dan jambu juga.. pun mahal.. ciku sekilo sepoloh hengget
kirim salam ya dengan durian sekilo lima poloh hengget tuh
buah manggis.. malas nak tanya sekilo berapa

durian oh durian!!

lui lian

 

Sekiannnn....

5 comments:

  1. laaaaa. mula tu xfaham sgt lui lian tu. haiyaaa tokey manyak maheeel maaa lu juei ini lui lian.

    ReplyDelete
  2. Saya pernah terrr beli durian dua biji 100++ kat Segamat. Pernah juga terkena sebiji durian RM80++ kat Terengganu. Kesimpulannya, kalau bukan musim durian sangat, memang darah tercekik la dengan harga durian.

    ReplyDelete
  3. Luilian eh? mana lu belajar itu lui lian? haha.....teringat cikgu fahmi beli durian kat Bandar Baru hari tu, katanya musang king! King la sangat....kena tipu rasanya. Sambil makan sambil tertanya, betul ke musang king ni? dia tu kalau beli mmg gopoh je rupanya....geram betul..terbang RM60 tau.
    Sari...itu lui lian kuning halia gua belum pernah rasa, mahal ka?

    ReplyDelete
  4. Gulp!!!

    Teros rasa nak pi Penang!! hahaha

    ReplyDelete
  5. lui lian merah Balik Pulau ada jumpa?

    ReplyDelete

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini. Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri.
Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com
Terima kasih