AMORE DOUBLE CHIP COOKIES SEDAP KELUARAN MUSLIM - Alam Sari Di Tanah Jauhar

AMORE DOUBLE CHIP COOKIES SEDAP KELUARAN MUSLIM

Assalamualaikum...

"AKAK nak biskut?"


Sk menoleh ke arah bungkusan biskut yang disuakan.
Amore Double Chip Cookies.. nama Amore tu mengingatkan Sk pada filem Tan Sri P Ramlee, Laksamana Do Re Mi. SK tergelak sekejap sebelum menggelengkan kepala. 
Sk bukanlah sombong ke apa, tapi Sk ni sejenis yang kalau makan biskut macam ni mesti hendakkan minuman bersusu atau paling koman pun kena ada Teh O panas.


Tapi... akhirnya Sk mengambil satu dan terus menggigit kepingan biskut chip comel itu.
Boleh tahan jugak, rangup dan terasa inti coklat yang cair di dalam mulut. Eh, nak lagi, lahhh.. hahaha. Hurmmm... 'Rindu pada gigitan yang pertama' lah tu.. kan. Tulah, lain kali jangan jual mahal. Lupa terus nak susu atau Teh O malah asyik tadah tangan minta dihulurkan bungkusan Amore Double Chip Cookies yang sangat sedap ini, hahaha.


Sk membelek label pada bungkusan. Tertera tulisan 'Muslim Product'. Oh, keluaran muslim yang pastinya halal. Dahlah rangup, sedap dan menurut kawan Sk, harganya pun murah aje tau. Lepas tu barulah Sk tahu bahawa kawan Sk sendiri merupakan pengedar biskut chip ini.
Eh, bagitahulah syarat-syarat macam mana nak jadi pengedar tu?


Harga Amore Double Chip Cookies
RM20/pek/45pcs

Untuk menjadi dropship Amore Cookies


Super Dropship :
Modal RM120/ 10 pek

Anda akan terima :
1. 8 pek Amore Cookies dan 2 pek percubaan
2. Penghantaran percuma seluruh Semenanjung Malaysia
3. Reward Top Dropship
4. Tawaran pengedar/ ejen
5. Support group whatsapp/ contest strategi buat duit

KEUNTUNGAN RM80.00
1. Jual pada harga yang disarankan dan dipantau HQ
2. Harga jualan RM20/ 1 pek (Rate discount harga jualan RM15 - RM20)
3. Harga termasuk caj penghantaran.
4. Keuntungan RM8/pek (jika tiada berlaku diskaun)

PENTING
1. Dapatkan testimoni pelanggan, gambar serta video bagi meningkatkan jualan.
2. Anda usaha, anda buat, anda dapat.

Ejen Amore Cookies :
Modal RM480/40 pek/ 2 carton

Anda akan terima :
1. 36 pek Amore cookies dan  pek percubaan
2. Penghantaran percuma seluruh Semenanjung Malaysia
3. Reward Top Agent upgrade Stokis
4. Support group whatsapp
5. Tawaran stokis negeri
6. Group Contest

KEUNTUNGAN RM320.0
1. Jual pada harga yang disarankan dan dipantau HQ
2. Harga jualan RM20/ 1 pek (Rate discount harga jualan RM15 - RM20)
3. Harga termasuk caj penghantaran.
4. Keuntungan RM8/pek (jika tiada berlaku diskaun)

PENTING
1. Dapatkan testimoni pelanggan, gambar serta video bagi meningkatkan jualan.
2. Anda usaha, anda buat, anda dapat.

Untuk maklumat lanjut, layari


Website
Facebook
instagram
whatssap 
011-3770 1174





6 comments:

  1. Peluang bagi yang ingin dapatkan income sampingan

    ReplyDelete
  2. Memang sedap biskut ni...makin sekali pasati nak lagi lagi dan lagi kannn...

    ReplyDelete
  3. sedappppppppppp sangatttt! nak lagiiiii

    ReplyDelete
  4. anak mintak nak lagi cookies ni..aduiii... memang tak berhenti makan ler diorang ni

    ReplyDelete
  5. Peluang untuk mereka yang ingin menjana pendapatan...bagus ni...

    ReplyDelete
  6. numpang promo ya gan
    kami dari agen judi terpercaya, 100% tanpa robot, dengan bonus rollingan 0.3% dan refferal 10% segera di coba keberuntungan agan bersama dengan kami
    ditunggu ya di dewapk^^^ ;) ;) :*

    ReplyDelete

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini. Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri.
Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com
Terima kasih