MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Thursday, June 10, 2010

BERCUTI DI TASIK BANDING


ASSALAMUALAIKUM...


BARU saja kembali ke rumahku, syurgaku petang semalam. Penat tu memang penat, tapi seronok. Kali ni tak ada aktiviti makan-makan besar, cuma makan-makan untuk alas perut jer.


Destinasi kami kali ini ialah Tasik Banding, Hutan Belum yang terletak di daerah Gerik, Perak, Darul Ridzuan. Jadi, kalau dah dalam hutan tu di manalah nak cari makan yang ala-ala 'JJCM' kan. Lagipun makan kat tempat orang ni kena hati-hati sikit, silap-silap kena sembelih, belum tau lagi sedap. Jadi.. jalan selamat kami makan secara ala-carte di hotel tempat kami menginap.


Kita layan gambar jelah ya.. orang kata sekeping gambar mempunyai 1000 cerita, jadi tengoklah beribu-ribu cerita tersirat di sebalik gambar yang berkeping-keping ni.. hehe.


pemandangan waktu senja di Tasik Banding




masa baru sampai




mahu yang mana satu?














































terima kasih yang tidak terhingga untuk Naman dan Kak Shidah, Abang Samat dan Kak Roz, Kak, Mak Mertuaku, Tias, Abang Akian dan Kak Ela serta anak-anak buah. Paling penting untuk hubby tercinta, bonda akan tetap menyanyangi babah hingga ke akhir hayat.

6 comments:

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

26 SYAWAL

Assalamualaikum... ALHAMDULILLAH.. dah hari ke 26 kita meraikan Syawal. Ramai yang mengambil kesempatan mengadakan rumah terbuka da...