Tuesday, April 10, 2018

REVIEW DUKUN

Assalamualaikum...

12 TAHUN menunggu filem ini ditayangkan di pawagam..  Orang katalah.  Sk tak ingat pun dah cecah 12 tahun menunggu..  Sebab rasa macam pejam celik pejam celik,  eh..  Orang kata 12 tahun sudah.  Seperti orang lain yang tertunggu-tunggu kehadirannya,  Sk pun sama. Ia genre filem yang Sk suka.  Thriller,  seram dan aksi..  Dan ini adalah filem thriller,  kisah pembunuhan yang mengerikan.

Perlu diingatkan bahawa segala watak dan jalan cerita adalah fiksyen semata dan tidak berkait dengan mereka yang hidup atau sudah meninggal dunia. Anda harus kosongkan fikiran anda sebelum menonton filem ini agar tidak dibayangi gambar-gambar dari berita yang pernah anda baca sebelum ini.


Sebagai seorang pembayar harga tiket,  
Sk agak kecewa sebenarnya. 
Entahlah..  Rasa macam kosong aje. 
Mungkin Sk terbiasa menonton sebuah filem thriller yang penuh aksi tapi bukan dalam filem Dukun. 


Bagaimanapun,  Sk sukakan lakonan Elyana. 
Walaupun tidak banyak babak membabitkan beliau tetapi lakonannya berbekas. 

Tak tahu lagi apa nak komen. 
Bukan tak best langsung..  Tapi entahlahhh! 

Sk bagi 3.5 bintang. 

7 comments:

  1. Assalamualaikum seri...mama baru tengok kat rumah semlm...ada ke scene potong2 bdn n kepala tu ke seri.? Semlm tengok.aduh siap ada kepala yg dah dipotong tu...

    ReplyDelete
  2. Waalaikumsalam..

    Kak, ye ke kak biasa-biasa aje? KIta baru nak tengok hari huhuhu ..Tapi kutipan dah berjuta-juta huhuhu

    ReplyDelete
  3. ala...kita bab2 cerita ni..memang takut nak tengok...hahahaha..walaupun kak seri kata soso je...

    ReplyDelete
  4. Lama terperap.
    Mudah2an meriah sambutannya.

    ReplyDelete
  5. lor biasa2 jek ke..nasib bukan kaki wayang..

    ReplyDelete
  6. kita tunggu dia main kat astro jelah yek.hehehe

    ReplyDelete

Tak nak komen ? .
Urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :) ..