Saturday, April 28, 2018

WARNA-WARNI RAMADAN BUFFET AT THE RILEK THE CAFE

Assalamualaikum...

BEBERAPA minggu menjelang Ramadan, pasti ramai yang sudah mula merancang 
Majlis Berbuka Puasa bersama keluarga,  rakan sekerja dan staf atau bersama rakan korporat.  
Kali ini,  Sk ingin membawa anda menikmati juadah Ramadan Buffet di Swiss-Inn Johor Bahru 
yang terletak di Jalan Syed Mohd Mufti,  Johor Bahru
 bersebelahan dengan bangunan KWSP.  
Haaaa..  Dah tau tempatnya?  Jomlah kita...


Warna-warni Ramadan Buffet di sini menawarkan lebih 100 hidangan tradisi melayu dengan
dipengaruhi sedikit ciri masyarakat Cina dan India serta campuran etnik lain termasuk sentuhan barat menjadikan ia hidangan Asia yang pastinya digemari semua. 



Tidak lengkap hidangan buffet ramadan tanpanya.. 
Whole Lamb with Briyani Rice
Deretan hidangan lauk pauk yang pastinya menggamit selera. 
Asam Pedas Bandar Maharani
Yang paling win ada Asam Pedas Tetel yang kawwwww.


Ikan Bakar Sambal
Dan Kerang-kerangan yang dibakar.

Pelbagai jenis ulaman kampung, sambal dan kerabu.
Laksa Johor sedap wakkkk! 

Roti untuk dinikmati bersama Sup Rawon 
Sate, nasi impit, hirisan timun dan bawang bersama kuah kacang yang lazat.

Bihun Sup dan pelbagai jenis pasta dengan pelbagai pilihan sos.
Buah-buahan dan pelbagai jenis Malaysian Desserts serta pencuci mulut.
Pelbagai jenis jeruk





Harga Buffet RM98 nett
RM40 nett bagi kanak-kanak 4 - 12 tahun.

Early bird promotion RM78 nett sehingga 15 Mei 2018
RM34 nett bagi kanak-kanak 4 - 12 tahun
Sah dari 17 Mei sehingga 14 Jun 2018.

Percuma bagi anak-kanak di bawah 4 tahun.

Jom buat tempahan awal dengan menghubungi 
07-2183333 ext 3351
atau email kepada info@sijb.swissgarden.com

Untuk maklumat lanjut, layari



6 comments:

  1. Salam kak. Saya tak plan apa2 pun lagi. Rahun kedua saya tak berapa excited utk Ramadhan n raya. Anyway...dah tua2 ni, kuih muih tu yg buat saya tertawan.

    ReplyDelete
  2. Kannn Kak, Laksa Johor dia sedap, habis semangkuk dengan kuah-kuahnya hilang ha ha ha

    ReplyDelete
  3. amboi kambing tu possing tak agak2 kan..saje jeeeee

    ReplyDelete
  4. wow memang warna warni betul kan..hehhehe...

    ReplyDelete
  5. semua menu mengiurkan , banyak pilihan ,,kalau ccl yang berasa di sana tak tahu nak pilih yang mana , rasa macam nak rasa semua menu

    ReplyDelete

Tak nak komen ? .
Urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :) ..