CRUFFIN - Alam Sari Di Tanah Jauhar

CRUFFIN

Assalamualaikum...

CRUFFIN.. Gabungan dua dalam satu iaitu Muffin dan Croissant.  Tapi...  Apalahhh budak-budak ni buat,  hihi. 


Yang sebenarnya hari ni ada jualan makanan dari Pelajar Program Penyediaan Makanan dan cruffin merupakan antara produk jualan mereka. 
Nampaknya kena asah tajam-tajam teknik meroti tu barulah betul-betul jadi rupa cruffin.
Maklumlah..  Budak baru belajar. 

Jika anda nak tahu cara membuat cruffin,  boleh klik video di bawah ni

https://youtu.be/aCtxEdAj2n0


Paras rupa Cruffin yang perfect!! 

4 comments:

  1. tengok macam sedap.. tp tak pernah rasa pun cruffin tu..

    ReplyDelete
  2. Kita pernah rasa sekali masa buka puasa kat GRada dulu.
    Tapi dah lupa rasanya hahaha cuma bentuk tu kita ingat hahahahaa

    ReplyDelete

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini. Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri.
Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com
Terima kasih