MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Sunday, January 24, 2016

DILWALE

Assalamualaikum...

KALAU tengok di panggung mungkin Sk akan tertidur... hehehhe. Itulah yang boleh Sk simpulkan bila menonton filem hindustan yang menjadi fenomena lakonan Shah Rukh Khan dan Kajol. Satu-satunya adegan yang membuat Sk ternganga ialah apabila SRK mengalami kemalangan dan baru dia tahu bahawa gadis yang dicintainya dari pandangan yang pertama adalah musuh dalam perniagaan haramnya.


Filem ini filem wajib tonton katanya.
Pada awalnya Sk memang tak berminat nak tengok walaupun nampak ramai benar yang terbuai dengan keasyikan cinta antara Kajol dan SRK. Tapi Sk berubah fikiran selepas tertonton The Making Of 'Gerua' yang merupakan salah satu lagu dalam Dilwale. Dari situ Sk cari youtube untuk melihat trailer filem. Dah namanya trailer, tentulah tunjuk yang hebat-hebat, kan.


Rasanya cuma babak-babak antara Kajol dan SRK sahaja yang menjadikan Sk menonton sampai habis. Mujur laaa boleh sambung-sambung tengok.. bila muncul babak melibatkan adik SRK, Vir.. rasa nak tampar jer.. menghabiskan boreh betul.


Tu belum lagi dengan pelakon-pelakon tempelan yang lain. Rasanya kalau nak letak pelawak letak sorang pun dah cukuplah. 


Patutlah Sk ada baca satu komen..
Nasib baik Kajol lawooo...
Tapi Sk suka tengok video clips lagu Gerua tu.. memang best la.. 

2 comments:

  1. Belum berkesempatan nk tengok lg kak. So, recommended tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tengok bolehlah.. tapi tak tengok pun tak apa.. tapi nanti tak tahu pulak.. hehehhe

      Delete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

FESKO KPYPJ 2017

Assalamualaikum... Sk ingin mengajak anda yang tinggal berhampiran Kulai atau sekitarnya untuk sama-sama memeriahkan Festival Konvokesy...