MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Tuesday, January 26, 2016

BURUK SANGAT KE YAYA NI???

Assalamualaikum...
 
 
Nama Sebenar : Nur Iman Fatiha
Nama Panggilan : Iman, Yaya
 
"Bonda, buruk sangat ke Yaya ni?" Tanya Iman pada Sk petang semalam.
 
Ceritanya hari itu sepupunya memberitahu Iman,
kos untuk sedut lemak cuma RM5000.00 sahaja.
Errrr... macam nak berkias. supaya Iman pergi sedut lemak.. hahaha.
 
Dan petang semalam,
sedang Iman menyedut minuman Cool Blog
Tetiba kawan sekelasnya bertanya,
"Iman, kau tak terfikir ke untuk gunakan duit-duit yang kau beli makanan tu..
untuk kecantikan???"
Kwang.. kwang... kwang.
 
Jawab Iman, "Taklah.. aku suka macam ni."
 
Korang rasa???? 

4 comments:

  1. Aduhai.. Klu sy pun sentap bila org komen cmtu. Huhu

    Tkpe lh Iman. Yg pnting jaga iman ye

    ReplyDelete
  2. Aduhai.. Klu sy pun sentap bila org komen cmtu. Huhu

    Tkpe lh Iman. Yg pnting jaga iman ye

    ReplyDelete
  3. amboi soalan memang macam ajak gaduh. cakap jer yaya cantik macam bidadari syurga tapi sebab tak de manusia pernah tengok bidadari syurga sebab tu depa tak tau yaya ni cantik sebenarnya.. Kita boleh bagi sokongan untuk dia kuruskan badan tapi kena dengan ayat2 yang memberi peransang bukan minta penerajang.

    ReplyDelete
  4. Beauty lies on the eyes of the beholder. Yaya kena faham konsep setiap manusia ialah unik. Cantik dgn cara mereka sendiri. Pada saya, cantik budi bahasa, cantik sikapnya, otomatik semua cantik. Kalau ada yg kata artis cantik, tp sikapnya Na'uzubillah...otomatik dia jadi huduh.

    Iman, aunty dulu selalu rasa mcm tu. Tp end up, kita yg layak judge diri sendiri. Kita value diri kita dan kita bersyukur dgn ikhlas. So now kalau orang kutuk, aunty rasa: Ada Aku Kisah?

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

FESKO KPYPJ 2017

Assalamualaikum... Sk ingin mengajak anda yang tinggal berhampiran Kulai atau sekitarnya untuk sama-sama memeriahkan Festival Konvokesy...