MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Monday, May 30, 2016

NASI KANDAR KAMPUNG MELAYU LAGI

Assalamualaikum...

DAH alang-alang datang ke Penang pasai nak pekena nasi kandaq kan.. jadi kita pulun habis-habisan. Selepas dapat durian Balik Pulau dan meronda di pasar malam Batu Feringgi kami sepakat untuk pulang dulu ke hotel bagi membersihkan badan yang melekit. Kemudian cepat-cepat keluar semula ke Medan Selera Desa Mawar. Sebaik sampai agak ralat juga kerana periuk belanga telah diangkat. Alhamdulillah.. ada rezeki bila bosnya suruh pekerjanya menyediakan hidangan untuk kami.. syukurrrrr...


Pehhhhh...
dua malam berturut-turut makan nasi kandar
Sk tanya ER.. 
agak-agak kalau kita duduk tinggal di Penang
selalu tak kita makan nasi kandar???
Hahahha.


Kuah campur
Mesti lebih
Ayam kari
Dan telur rebus

Berat naik berkati-kati
Baju tak muat
Sendiri sakit hati

Sehingga jumpa lagi.
Wassalam.

1 comment:

  1. PENGAKUAN TULUS DARI SAYA IBU DASWATI KERJA DI MALAYSIA

    Assalamualaikum.wr.wb. Kami ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang Pembantu rumah tangga di MALAYSIA yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun, merantau itu sangat menderita dan di suatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan AKY .dan katanya bisa membantu orang Lewat nomor T0GEL yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di MALAYSIA :akhirnya saya coba untuk menhubungi.AKY SANTADEWA dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor TOGEL 6D 275944 dan nomor yg diberikan AKY meman betul2 terbukti tembus 100% dan saya sangat bersyukur berkat bantuan AKY akhir y saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri munkin saya tidak bisa membalas budi baik AKY sekali lagi makasih yaa AKY dan bagi teman2 yg KESULITAN DALAM KEUANGAN

    APAKA ANDA TERMASUK DALAM KATEGORI DI BAWAH INI

    1/" Dikejar-kejar hutang

    2" Selaluh kalah dalam bermain togel

    3" Barang berharga anda udah habis terjual Buat judi togel

    4" Anda udah kemana2 tapi tidak menghasilkan

    5" Udah banyak Dukun togel yang kamu tempati minta angka jitunya tapi tidak ada satupun yang berhasil. Solusi yang tepat jangan anda putus asah..

    AKY SANTADEWA.akan membantu anda semua dengan Angka ritwal/GHOIB..
    angka GHOIB:SINGAPURA
    angka GHOIB:HONGKONG
    angka GHOIB:MALAYSIA
    angka GHOIB:TOTO MAGNUM 4D.6D.8D
    angka GHOIB:LAOS
    angka GHOIB:SIDNEY
    angka GHOIB:CAMBODIA
    angka GHOIB:CHINA
    angka GHOIB:KOREA
    angka GHOIB:TOTO KUDA
    angka GHOIB:ARAB SAUDI
    angka GHOIB:BRUNEI DARUSSALAM
    angka GHOIB:TAIWAN
    angka GHOIB:THAILAND

    bila butuh bantuan hubungi BELIAU DI N0 HP : 0852-8315-2944 ATAU KLIK http://akisantadewa.blogspot.com
    KARNA RASA HATI YANG GEMBIRA MAKANYA NAMA BELIAU SAYA CANTUNKAN DI INTERNET DAN NO HP AKY …

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

FESKO KPYPJ 2017

Assalamualaikum... Sk ingin mengajak anda yang tinggal berhampiran Kulai atau sekitarnya untuk sama-sama memeriahkan Festival Konvokesy...