MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Wednesday, May 25, 2016

CHAR KUEY TEOW PAK INCHE

Assalamualaikum...

MALAM tadi Pak Inche telah mengambil alih tugas memasak. Sejak minggu lepas memang dia menyatakan hasrat untuk makan char kuey teow kerang. Sk main-main jer suruh ER masak, tak sangka dia masak betul-betul.. selamattttt.. hehehhe. Jadi semalam bila dia bawa balik kuey teow, taugeh dan kuchai, Sk cuma tolong cucikan sahaja.. lain-lain semua dia buat sendiri. Bila ER masak, urmmm.. kuali.. sudip.. senduk.. semua keluar.. aduyai.


Lepas tu berapa kali dia ingatkan Sk suruh ambil gambar dan masukkan dalam blog.. ekekekke.

Sedap ke???

Sedapppp woooo.. sebiji macam Char Kuey Teow di gerai lereng bukit Plaza Kotaraya dulu-dulu. Siapa yang pernah makan tu.. taulah macam mana rasanya. Tak tahu ke mana 'brother' tu berpindah.. sedih.

ER goreng macam biasa cuma ada banyak penggunaan sos tiram, kicap cair, kicap pekat dan sos ikan. Nak lagi sedap, jangan lupa cili jeruk tauuuu.

2 comments:

  1. Uiksss lapor lak CH tengok Char Kuey teow ni SK..
    Dah lah kat sini tengah hujan huhuhu..
    Berganda lapor.. :D

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

JAP LAGI BUBUH TAJUK

Assalamualaikum... Salam Nuzul Quran buat semua pembaca yang beragama Islam  dan selamat meneruskan menjalani ibadah puasa.  Hurmm....