CHAR KUEY TEOW PAK INCHE

Seri Kandi Tanah Jauhar
2

Assalamualaikum...

MALAM tadi Pak Inche telah mengambil alih tugas memasak. Sejak minggu lepas memang dia menyatakan hasrat untuk makan char kuey teow kerang. Sk main-main jer suruh ER masak, tak sangka dia masak betul-betul.. selamattttt.. hehehhe. Jadi semalam bila dia bawa balik kuey teow, taugeh dan kuchai, Sk cuma tolong cucikan sahaja.. lain-lain semua dia buat sendiri. Bila ER masak, urmmm.. kuali.. sudip.. senduk.. semua keluar.. aduyai.


Lepas tu berapa kali dia ingatkan Sk suruh ambil gambar dan masukkan dalam blog.. ekekekke.

Sedap ke???

Sedapppp woooo.. sebiji macam Char Kuey Teow di gerai lereng bukit Plaza Kotaraya dulu-dulu. Siapa yang pernah makan tu.. taulah macam mana rasanya. Tak tahu ke mana 'brother' tu berpindah.. sedih.

ER goreng macam biasa cuma ada banyak penggunaan sos tiram, kicap cair, kicap pekat dan sos ikan. Nak lagi sedap, jangan lupa cili jeruk tauuuu.

Tags

Post a Comment

2Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. Uiksss lapor lak CH tengok Char Kuey teow ni SK..
    Dah lah kat sini tengah hujan huhuhu..
    Berganda lapor.. :D

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!