MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Saturday, May 28, 2016

CUTI MEMASAK

Assalamualaikum...

PERKARA yang paling pening nak difikirkan setiap hari oleh seorang isteri adalah apa yang nak dimasak hari ini. Bagi Sk, dah jadi kebiasaan Sk akan tanya dulu dengan Pak Inche apa masakan yang diinginkan pada hari itu. Disebabkan kami bekerja, biasanya Sk akan hantar whatsapp menjelang petang untuk merancang menu. Kadang-kadang ER sendiri pun buntu nak bagi cadangan.. hahaha.

Bila masing-masing dah buntu, kita ambil keputusan untuk makan di luar sahaja. Itu pun kadang-kadang buntu nak makan di mana dah. Urmmm.. leceh betul. Minggu ni Sk cuti memasak dan Sk minta pelepasan sampai isnin.. huwa huwa huwa.


Sarapan pagi ni.
macam Sk bagitahu semalam
Sk berada di Pulau Mutiara

bila sarapan di hotel
Sk jarang ambil makanan dari kebiasaan
nasi lemak..  memang yang paling jarang Sk ambil
kecuali jika tiada pilihan


Hahahhaa..
jangan marah..
semua gambar sama
percubaan ambil gambar dengan latarbelakang tercantik dari Iman


Lagi???


Errrrr...


Pandangan depan


Wafer


Bubur.. teringin pulak


Yogurt dan Oat


Penutup
Kita minum coffee

Jumpa lagi..
Wassalam.

2 comments:

  1. hai Seri
    memasak je cuti kan
    tapi makan tetap makan gak tu
    menawan semua nya
    makan baesaqqq la

    ReplyDelete
  2. wahhh...terasa lapar tengok gambar makanan banyak banyak nie...hihihihi...

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

INAYAH - AKU MAHU PULANG

Assalamualaikum... Alhamdulillah. Akhirnya, Telemovie INAYAH akan ditayangkan di Astro Citra pada hari Ahad,  22 Oktober 2017 jam 10 ma...