MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Friday, May 27, 2016

MAKAN-MAKAN PENANG

Assalamualaikum...

CUTI sekolah telah bermula. Memandangkan kelas tuisyen Iman pun tak ada.. bola pun tak ada.. maka panjanglah langkah Pak Inche. Memaksa sungguh Sk mengambil cuti dua hari.. dah lama tak pekena nasi kandar katanya.. urmmm.
Orang kata.. jaga perut suami, kan. Haaa.. jaga perutlah ni.. jaga baik-baikkkk.. huwa huwa huwa.


Disebabkan perut masih kenyang lagi selepas pekena pasembur dan takua di Padang Brown, maka kita tapau saja nasi kandar. Pilihan kami tentunya Nasi Kandar Kampung Melayu. Sk dah terlebih sudu dari kuah ni.

kuah campur kuah lebih
ayam goreng
telur ikan
bendi


Pak Inche punya
kuah campur
sayoq
ayam goreng


Sayur habis
Iman dapat ayam goreng
dan kuah campur jek


Sebelum tu minum Lai Chi Kang di Padang Brown
ambil pasembur sepinggan RM10


Ais Kacang Padang Brown
yang selalu mengembalikan nostalgia waktu kecik-kecik dulu.
Ais kacang yang simple macam ni memang feberet Sk tapi Sk lupa pesan jangan letak ais krim.


Takua
Pertama kali makan.
Maaf kalau salah ejaan.. hehehehe.

Wassalam.

1 comment:

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

SALAM RAMADHAN & SELAMAT BERPUASA

Assalamualaikum... ALHAMDULILLAH... Dapat lagi bertemu Ramadhan kali ini. Ramadhan yang penuh keberkatan dan kemuliaan. Ramadhan ...