CARA NAK GEMBIRAKAN ISTERI BILA SEDIH - Alam Sari Di Tanah Jauhar

6 comments:

  1. Kalau takde duit jangan bagi isteri sedih

    ReplyDelete
  2. hahahaha powerrr. Tapi betul jugk tu. kikiki yg bukan isteri pun suka kalau duit :p

    ReplyDelete
  3. hahahahahha! macam betul aje ni! kenapa ekkkk Allah jadikan macam tu...hahahha

    ReplyDelete
  4. Tak pernah dapat duit dari laki sebab tak berlaki..hahahahaha

    ReplyDelete
  5. Suami selalu buat no3, dia tanya tapi dalam masa sama dah pun tranfer heheheh alhamdulilah

    ReplyDelete

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini. Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri.
Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com
Terima kasih