OLE OLE!! MEXICAN CUISINE DI CAFE BLD RENAISSANCE JOHOR BAHRU HOTEL

Seri Kandi Tanah Jauhar
5
Ole ole!! September tiba dan kali ini Cafe BLD Renaissance Hotel Johor Bahru membawakan Tacos, Enchiladas dan Burito bersama kebaikan salad Mexico,  pembuka selera dengan salsa serta pencuci mulut  dari Mexico melalui rasa yang menakjubkan dan bahan-bahan uniknya.







Masakan Mexico telah lama memikat citarasa penduduk dari seluruh dunia. Satu fakta yang menarik tentang makanan Mexico adalah bahawa Mexico dari kawasan selatan lebih sukakan ayam dan sayuran yang mana telah memberikan ilham kepada Cafe BLD untuk menghidangkan Chicken Arroz Con Pollo, Guacamole dan Salsa untuk dinikmati bersama kerangupan nachos dan Pico De Gallo yang berjus untuk mereka yang menyukai makanan yang sihat lagi berkhasiat.









Jom sediakan ruang di perut anda untuk variasi Pizza ala Mexico seperti Burritos,  Fajitas, Tacos dan Quesadillas. Jangan lupa juga untuk menikmati himpunan daging yang dipanggang ala Mexico serta variasi pencuci mulut yang menawan hati dengan hiasan dan kreativiti.





Untuk tempahan dan pertanyaan, sila hubungi talian +6073813322 atau menghantar email ke partheeban.sundaramurthy@renaissancehotel.com atau WhatsApp Business di +60177713327.

Anda juga boleh membuat tempahan melalui https://www.tableapp.com/partner/cafe-bld-renaissance-johor-bahru-hotel untuk tempahan dalam talian.

MEXICAN DINNER BUFFET
FRIDAYS AND SATURDAYS | SEPTEMBER 2019
Hours : 6.30PM to 10.00PM

Price
RM123 nett per adult
RM61.50 nett per children (Aged between 5 - 12 years old)

Promo September di Renaissance Johor Bahru

Malaysia Day Buffet | 16 September 2019
To celebrate Malaysia Day a country of diverse culture and cuisine,  we have decided to bring all the flavours of Malaysia to you.
Lunch : RM99 nett per person
Dinner : RM123 nett per person

Wan Li Chinese Restaurant
Oodles Of Noodles
Chef Linus Mak has come up with some fancy yet tradisional noodle dishes which come in soup,  semi dry and dry dishes to savour from.
Have it with or without seafood.
RM25 nett per dish (Chicken based)
RM35 nett per dish (Seafood based)

THE CHOCOLATE CAKE COMPANY
pandan Sponge and Cream Cake
RM65 nett per kg

R Bar
Fajitas Fiesta Platters
A popular Tex-Mex dish with the choices between beef or chicken and served with refreshing Guacamole plus juicy Pico de Gallo.
RM42 nett per serving.

Tags

Post a Comment

5Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. Memang nampak semua sedap woooo....perghh rugi tak dapat makannn..

    ReplyDelete
  2. uih.Hari tu nak repeat makan, disebabkan perut ni memang tak boleh nak terima makanan dah..terpaksa stop..aduiiii...

    ReplyDelete
  3. terliur tengok semua menu tu...sedapnyaaaa.....nasib SA dalam pantang lagi...

    ReplyDelete
  4. numpang promo ya gan
    kami dari agen judi terpercaya, 100% tanpa robot, dengan bonus rollingan 0.3% dan refferal 10% segera di coba keberuntungan agan bersama dengan kami
    ditunggu ya di dewapk^^^ ;) ;) :*

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!